Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 22 Decembrie 2024 sunt:
Bună ziua Dacă am înghețat anul 6 la usamv Bucuresti, pot sa ma transfer în 2025 la usamv Timișoara?
Bună ziua Dacă a înghețat anul 5 la usamv Bucuresti se poate transfera la usamv Timișoara în anul 2025, ținând cont ca s-a mutat în Timișoara cu domiciliul?
Buna, TPU! Sunt studenta si am un program foarte prost la facultate care nu imi permite sa merg sa lucrez 4 ore zilnic. Am doar posibilitatea de a lucra 1- 2 ore intr- o zi, dar 6 in altele si la diferite...? (mai mult)
Bună! Contează unde ai terminat o facultate? Nu ma refer la volumul de informații cu care ramai ca aici cu siguranță difera, dar ma refer dacă angajatorul se uita pe diploma si face diferențe? ...? (mai mult)
Voluntariat in cadrul ISU Salut, am si eu cateva intrebari despre acest subiect si sunt curios daca ma poate ajuta cineva. Sunt dornic sa fiu voluntar in cadrul ISU. Am sunat la cel din cadrul judetului...? (mai mult)
Din ce se da admiterea la Fspac?
Facultatea de kinetoterapie unefs din București este prezența obligatorie?
Am auzit ca IT e suprasaturat cu angajati. Inseamna ca nu se mai castiga la fel de bine ca acu 10 ani? O sa scada salariile pe viitor? Zic de orasele cu plantatii mari, de genul Buc si Cluj. ...? (mai mult)
Bună. M- am angajat și eu de o lună și ceva. Lucrez 6 zile din 7, cu o singura zi liberă in săptămână, 8 ore jumate pe zi. Chestia e că abia acum de curând eu am observat că depunând efort...? (mai mult)
Unde te poți angaja cu facultatea de mecanică domeniul inginerie mecanică sau mecatronica?
Salut, am niste nelamuriri in legatura cu Universitatea nationala de aparare Carol 1. Dupa terminarea facultatii, in ce activezi, esti cadru mapn la birou? Singura facultate care pregateste cadre militare...? (mai mult)
Bună, aș dori sa merg la Brașov la facultate pe drept. Am auzit destul de multe păreri negative iar întrebarea mea e dacă merită sa încerc?