Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 12 Ianuarie 2025 sunt:
Ce trebuie sa faci ca sa poti ajunge consultant financiar?
Buna seara, stie careva vreun loc de munca remote pe partea de Design (si aici ma refer la absolut orice tine de design) Poate editare video/photo, copyrighter, habar n- am. Sau un intership remote...? (mai mult)
Bună seara! Spuneți un motiv serios pentru a- mi schimba tura de la 8 ore, la 6 ore, pentru a înghiți galusca managerul. Trebuie sa ii spun un motiv neadevărat de ce vreau la 6 ore. Regret ca am...? (mai mult)
De ce sunt asa de mulți livratori de mancare straini in Buc? Nu stiu de unde or fi, dar după cum arată nu sunt romani. La voi in oras sunt tot asa?
Sunt în prezent student la drept și aș dori să știu dacă continuând cu această facultate o să pot să devin comisar la Garda de Mediu, menționând faptul că una dintre materiile de la drept...? (mai mult)
Ce facultate de medicină sa aleg? Sunt din Constanța, iar medicina este clar drumul pe care vreau sa il urmez. Am privit Clujul ca primă optiune, insă problema este distanta cu care initial credeam...? (mai mult)
Bună, sunt angajată si as dori sa ma inscriu la postliceala dar fara frecventa prea multa, cunoasteti o postliceala in Constanta de genul asta la care ma pot inscrie? Multumesc
Merita sa lucrezi ca si barista? Inca sunt la facultate si lucrez la un bar unde sunt si terenuri de sport si se fac si cafele. Pot spune ca imi place sa fac cafele. Si m- am gandit sa fac un curs de barista,...? (mai mult)
Salutare,stie cineva daca dupa absolvirea Facultatii de Îmbunătățiri Funciare si Ingineria Mediului pe specializarea Protectia Mediului in Agricultura te poti angaja la ANPM pe post de consilier?
Doresc sa dau pentru Universitatea de marketing la distanta, știe cineva ce se studiaza la distanta fata de cea "la zi"(ca materii) sau diferenta de dificultate, materii...