Bună seara! Ce este acela un consilier juridic stagiar?
Buna. Contează pe ce profil merg la liceu pentru a ma transfera la un colegiu militar?
Buna. La Facultatea de Fizica din Bucuresti se intra pe baza de dosar sau de examen? Pe site nu gasesc nicio informatie in legatura cu acest aspect. As aprecia daca ar raspunde doar cei care sunt studenti...? (mai mult)
Buna ziua. În privinta examenelor medicale din cadrul Academiei de Politie, as dori sa stiu daca se recolteaza sange si daca in cazul in care o persoana e mai sensibila si apare starea de lesin, ( greata...? (mai mult)
Buna ziua. Doresc un sfat, o recenzie, o alegere. Am primit doua oferte diferite, una in care sa lucrez ca asistent relații cu clienți remote enel, iar una sa lucrez ca și consilier relații...? (mai mult)
De ce unii postează anunțuri cu locuri de munca dar atunci când apelezi la Nr indicat ori nu răspunde nimeni ori ți se spune că ei nu au postat anuntul, anunțurile respective?
Salut! Cum poti sa fructifici talentul de a scrie rapid la calculator? Unde te poti angaja? Cunoasteti site-uri care platesc online pentru tehnoredactare? Fara caterinca ieftina! Multumesc!
Salut! Sunt în anul I la facultate. Sunt printre cei 5 integraliști de anul acesta, am media peste 9 și 80 de ore de voluntariat la activ. Am mai participat la activități științifice extrașcolare...? (mai mult)
Ce e asa de lauda daca esti medic si salvezi vieti spre deosebire de un politist la criminalistica? Amandoi mumcesc nu, medicu tot pentru bani o face.
Buna! Ce credeti ca ar fi mai potrivit pentru o fata, anp(Administratia nationala a penitenciarelor) sau mapn(Ministerul Apararii nationale)? De la profilul, , administratie’’ de la scoala de Logistica...? (mai mult)
Bună! Eu aș vrea să merg la școala de piloti de avion. Din ce se dă examen pentru a intra?