Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 15 Ianuarie 2025 sunt:
Am observat în ultima lună că mai multe instituții bancare sau IFN caută angajați noi. Este ceva particular ca la început de an sau martie aceste instituții (bancare și IFN) să caute angajați...? (mai mult)
Care e diferenta intre un curs de marinar si universitatea maritima in sine?
Salut. Sunt elev in clasa a 11- a la un liceu tehnologic. As vrea sa ma ajutați cu niste răspunsuri. Care sunt pașii pe care trebuie sa ii parcurg dupa absolvirea liceului si promovarea bacalaureatului...? (mai mult)
Buna ziua, As dori sa știu care este salariu unui administrator de patrimoniu pentru studii liceale, fără experiența, dacă ei au liber exact cu sunt si profesorii, adică nu merg la școala ...? (mai mult)
Salutare Vreau sa fac un curs de macaragiu. Ce recomandari aveti si unde as putea sa il fac?
Salut, sunt la facultatea de energetica industriala în anul 2 și ma bate gândul sa ma apuc de un curs de electrician pe lângă, as avea nevoie și eu de o părere de la cineva care cunoaște, ar...? (mai mult)
Salut! Eu am dioptriile -2.75 si -1. 50si as dori sa dau la academia de poliție. Eu asa m-am nascut cu ele. M-ar împiedica acest lucru sa intru la Academia de Politie?
Dacă am o boală la inima minoră (insuficiență mitrală minoră) care nu apare la fiecare EKG, pot să intru la armată sau la poliție?
Dacă intru la academia de poliție, ce sa fac pentru a fi la investigații criminale?
Buna! Sunt la aeroclubul Romaniei si urmeaza sa dau niste examene luna viitoare. Stie cineva un site bun unde as putea face chestionare pentru a ma pregati? Multumesc!
Ce studii trebuie sa implinesc pentru a deveni ofițer specializat in verificarea pasapoartelor si documentelor de identitate? Ma refer la persoanele care verifica pasapoartele de aeroport! Multumesc!