Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 31 Octombrie 2024 sunt:
Sune eleva in clasa a 12-a si sunt foarte indecisa la ce facultate voi urma.Ma gandeam ceva de ingineria produselor alimetare, politehnica, aviatura, medicina sau medicina dentara.As dori foarte...? (mai mult)
Sunt elev in clasa a XII-a si vreau sa dau la academia de politie din bucuresti. Vreau sa ma ajutati si pe mine cu niste informatii despre modul in care trebuie sa invat istoria, sau ce culegeri...? (mai mult)
Ideea e ca trebuie sa ma hotarasc la ce facultate sa dau.si nu am decat doua variante 1) Facultatea de drept(Universitatea Bucuresti) 2) Stiintele educatiei( invatamant prescolar si primar Universitatea...? (mai mult)
Talentata, nu? http://www.youtube.com/watch?v=4KTntkTtmzU&feature=mfu_in_order&list=UL
Admiterea la Academia Romana de Informatii (S.R.I)-stie cineva cum se face? Trebuie sa ai o anumita inaltime? Trebuie sa fii apt fizic-adica te extenueaza la orele de sport?:D Ce includ examenele? La ce...? (mai mult)
Funda! Daca e unu din Teleorman Alexandria are funda! imi demonstreaza asta daca imi da o poza pe email dragos_boy81@yahoo.com poza cu tine in alexandria!
Buna tuturor. Am si eu o intrebare. acum cateva luni am semnat un contract cu o firma de publicitate(si anume "Eclipse Media") si am luat cursuri de actorie iar contractul este de 12 milioane de lei vechi....? (mai mult)
De ce in sam broadcaster la mine muzica se aude perfect, dar cand zic ceva eu se aude un barait?:((:((:( Funda:) Microfonul e bagat bine in spate:);)
De ce in sam broadcaster la mine muzica se aude perfect, dar cand zic ceva eu se aude un barait?:(:(( Funda:) Microfonul e bagat bine in spate:)
Eu emit cu sam broadcaster, muzica se aude perfect, dar cand spun eu ceva se aude un barait(brrr)... de ce?:((:((:((:(( Ce trebuie sa setez? Unde dau:| Spuneti pasi:| funda:)Urgent:|
Ati auzit de Restaurantul Colaj? E situat pe la Victoriei, langa muzeul Taranului.Cum arata? Are clienti? Platesc bine?