Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 31 Octombrie 2024 sunt:
Ceva idei de status : new school.happy...ceva ca ma duc la scoala noua.mersi:*
Ce scoala trebuie sa faci sa ajungi medic si cati ani fiecare incepand de la liceu stiu ca trebuie sa dau la chimie-biologie care fac 4 ani dar dupa ce scoala mai am de facut?
sunt clasa a7a si nu stiu ce fel de liceu sa fac real sau umanistic. Imi plac limbile straine ( engleza, spaniola), fizica, biologia dar nu sunt prea buna la mate. Parca m-am atrage medicina sau...? (mai mult)
A terminat cineva Facultatea de Arhivistica din cadrul Academiei de Politie? Daca da, imi puteti da si mie detalii despre facultate? Ce materii se fac, cum sunt profesorii, cum e caminul acolo?...? (mai mult)
Cine vrea sa se inscrie la oriflame comisioanele cele mai mari de pe piata 23-40% plus diferite premii cadou. Ofertele fiecărei broşuri sunt valabile o perioadă de 3 săptămâni, timp în care poţi...? (mai mult)
Buna TPU. Cine stie care este salariul unui cantaret sau actor? Dau FUNDITA si VOT
Studiaza cineva jurnalismul cu predare in engleza, la Universitatea din Viena? Multumesc!
Va rooooh mult ajutati-ma! Imi doresc foarte mult sa devin designer vestimentar, nu imi doresc nimic asa de mult. Eu sunto fire foarte foarte schimbat-oare, imi schimb repede parerile ba chiar...? (mai mult)
Cât câştigă un hair stylist şi un make up artist pe lună?
Salut comunitati! in timp de 2 luni am acumulat unele informati pentru a imi termina liceul in strainatate, sunt in clasa a 11a iar recent m-am hotarat sa studiez in alta tara, de preferabil in anglia/londra...? (mai mult)
Stie cineva unde pot face curs de barista? E vorba de servirea cafelei. In special, intrebare pentru pasionatii de cafea!:))
Daca transfer alocatia copiilor in italia tot odata se transfera si gradul de handicap a unui copil hipoacuzic in romania are gradul? cum ma sfatuiti sa fac? si cat dureaza pana se transfera alocatia aici. dau...? (mai mult)