Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 1 Noiembrie 2024 sunt:
Are viitor www.noupenet.net? Voi ce spuneti?
Ce ati alege dintre Liceul Teoretic "Miron Costin"Iasi si Liceul Teoretic "Garabet Ibraileanu"Iasi. Vreu si eu pareri :). Merci :*.
Salut vreau si eu sa aflu cum sa devi star pop am 10 ani si ma voi duce la lactii de canto.
Bun am trecut in clasa a 9-a o sa fiu boboc.Medie nu am foarte buna deci o sa ma duc la un liceu mai prost pot sa ma transfer in semestrul 2 daca invat mai mult si ma duc pe acelasi profil? Mita ceva? Sunt...? (mai mult)
Sunt elev in clasa a11a la liceu de mate-info si as vrea sa dau la stomatologie in continuare. Imi place Biologia, dar nu stiu de ce materi mai este nevoie pentru aceasta meserie, si deaccea...? (mai mult)
Stiti cumva ce este cu Universitatea Lumina din Bucuresti? Este de incredere? Un student acolo sau cineva care stie despre ea...Am auzit ca ar fi interesanta, dar as avea nevoie de mai multe? (mai mult)
TPU. buna, am tot vorbit cu o pr despre ce meserie vom urma cand vom fi mari...si eu m.am hotarat ca voi urma medicina ...asa ca am cateva intrebari: 1)cate feluri de medici exista si ce implica fiecare 2)liceele,? (mai mult)
Ce caracteristici are un om de succes?
Cine stie cat castiga un instructor canin?
Cine ma lamureste si pe mine va rog! Care este diferenta intre universitate si facultate ( sau este acelasi lucru? ) Ce puteti sa imi spuneti despre ele? Dar Despre colegiu ce imi puteti spune....? (mai mult)
Care sunt cele mai profitabile meserii acum?
La ce materii ce dau bacu la profilu de Filiera tehnologica servicii turism?
va rog dati-mi si mie un site referitor la liceul de politie din campina... dau fundita :d
Ştiţi cumva o revistă online cu categorii unde mă pot înscrie şi eu? Fundă :X