Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 2 Noiembrie 2024 sunt:
Buna ziua TPU cum pot sa hipnotizez știți vreun site exista hipnoza va rog dau funda
Sunt clasa a Xa la protectia mediului si nu stiu la ce facultatea as putea da atunci cand termnin liceul? Cn imi poate zice si mie unde sunt facultatile mai bune, si ce materii se dau la admitere. Funda:X ...? (mai mult)
Trasni-mi-ar trasnetu' capu'! O sa ies in ploaie sa ma "tunez", poate imi vine mintea la cap! Habar n-am ce sa fac cu viitorul meu. INCA! Dati-mi, va rog, idei! Nume de meserii care au, sa zicem, legatura...? (mai mult)
As vrea sa stiu mai mule despre facultatea de psihologie...cine sunt studenti sau cine imi poate veni in ajutor cu un site cu mai multe detalii? Multumesc anticipat!:D
Buna imi traduceti si mie fraza :God offers to every mind its choice between truth and repose. Take which you please -you can never both
Am si eu o intrebare! Ce locuri de munca imi recomandati in Targoviste? Funda restul' vot...
Este cineva la facultatea de design vestimentar(bucuresti):D? vreau si eu detalii : examenele cum se dau, media cu care se intra, materile, profesori.(nu prea am talent la desen da imi place sa creez...? (mai mult)
BUNA TPU! A auzit sau incercat cineva sa semneze un contract de munca cu Europa Jobs? http://www.europajobs.ro/ In cazul in care cunoasteti pe cineva care stie ceva deespre ei, poate chiar a plecat la...? (mai mult)
Sunt profitablie firmele de imobiliare?:> Are cineva dintre voi?:> (vreau detalii de exp cat tb sa investesti la inceput si cand incepe sa se obs profitul etc):D funda
am o problema foarte mare! Visul meu de o viata este sa intru intr-o trupa rock! S-a inteplinit! astazi membrii unei trupe m-au acceptat ca si chitarist SI sambata viitoare trebuie sa dau un...? (mai mult)
Ce face un criminalist?