| benga94 a întrebat:

Am terminat profesionala, m-am hotarat sa imi continuii a 12 si a 13 a sa termin liceul,nu stiu pe ce sa ma axez,o meserie ceva de baza care sa fie si cit de cit profitabila,de bac nu se pune problema ca nu cred ca am sanse sa il iau, asa ceva numai cu liceu sa fac o calificare de ceva, o scoala de 1-2 ani nu stiu de ce sa ma apuc am 22 de ani sunt baiat,e greu in Romania, am inceput sa imi dau seama ca e bine sa ai o meserie zic eu ca nu e tirziu inca, astept parerile voastre!

4 răspunsuri:
| Ckarmen a răspuns:

Bună intrebare eu sunt eleva la liceu cu profil tehnologik bucatarie ospatarie turism eu cred ca se castiga destul de bine daca iti place ce faci eu anul asta intru a12a si sper fata de tine sa iau baculhee hee parerea mea ca niste cursuri de ospatarie nu strica la sfarsit vrei primii o diploma si un atestat care sunt recunoscute si in afara happy

| gabriela2201 a răspuns:

Buna! pentru cursuri de calificare incearca aici