| dorothea_1994 a întrebat:

As avea o întrebare ce anume, ce spuneti despre facultâtile fâcute în Romania? sau mai bine zis ce pârere aveti de ele în ce priveste dificultatea examenurilor, orele, calificatia si tot felul.

multumesc de râspuns big grin

Răspuns Câştigător
| Amorezatul a răspuns:

Salutari! Sa stii ca sunt si facultati foarte bune in tara si profesori exceptionali! Eu de ani de zile stau cu ochii pe Babes Bolyai din Cluj pe partea de psihologie si in fiecare an raman placut surprins!
In legatura cu examenele, asta difera de la profesor la profesor si de facultate. Sunt si profesori care vor sa faca pe desteptii! Eu am avut un profesor care ne obliga sa scriem in latina si greaca la examenul respectiv si nu ne vorbea deloc de materia noastra si in nici un caz in limbile astea, ne vorbea de eliade, de mitologia greaca, de strainatate, iar noi faceam cu el Institutii Europene. Restul profesorilor sunt foarte ok. Pe de alta parte, sunt dezamagit de sistemul de invatamant, de dificultatea de a face facultatea pe baii tai, munciti de tine (eu avem job intreg iar 6 luni lucram 24 cu 24), materia in sine este irelevanta fata de ceea ce se cere pe piata munci, iar colaborarile student-profesor nici nu se compara cu cele din afara! In rest, se poate face carte si in Romania dar este mult mai greu!

5 răspunsuri:
| Crisu_7532 a răspuns:

Tu ar trebui sa te concentrezi mai mult la scoala ACUM, pentru ca la nivelul tau actual, nu treci de nici o admitere. Nu stiu cum sunt "examenurile" dar, in general, examenele au un grad de dificultate care variaza in functie de materie si de severitatea profesorului. Again, nu pot sa-ti zic nimic de "calificatie" dar, daca vrei sa stii despre calificare, unele facultati sunt, evident, mai bine cotate decat altele. Facultatea de Drept din cadrul Universitatii din Bucuresti este una dintre cele mai bune facultati de drept din tara si, ca studenta la sus-numita facultate, pot sa garantez pentru veridicitatea afirmatiilor mele.