anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Aș dori să lucrez intr-un laborator. De ex sa analizez sangele, adica sa scriu valorile acelea de colesterol, leucocite sau sa lucrez ca toxicolog, adica sa depistez cu ce a fost otravit un om sau sa fac teste ADN sau alte chestii in laborator. Am 2 intrebari.
1.Ce mai pot face într-un laborator?
2.La ce facultate trebuie sa dau ca sa ajung sa lucrez in laborator?
Presupun ca pentru fiecare lucru in laborator trebuie sa fac un alt tip de facultate, nu?

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Presupun ca pentru fiecare lucru in laborator trebuie sa fac un alt tip de facultate, nu?
Presupunere greșită.
1.Ce mai pot face într-un laborator?
Să speli utilajele.
2.La ce facultate trebuie sa dau ca sa ajung sa lucrez in laborator?
Facultatea de chimie.

| Catrice a răspuns:

Tre master poate chiar doctorat în biologie, chimie depinde exact ce anume vrei sa analizezi in laborator.
ADN, leucocite și restul țin de biologie.
Toxicologia tine de chimie.

| WhiteLife a răspuns:

Pai depinde ce fel de laborator. Daca vrei de analize, atunci poți merge la medicina sau la biochimie. Pentru analizele toxicologice cred că poți merge pe medicina sau farmacie. Pentru analizele ADN probabil tot ceva in domeniul asta. Caută joburi online și vezi ce fel de diploma se cere.

| zilog a răspuns:

Asemenea job-uri se lasă moștenire din generație in generație!
Ti-o zic eu că eu cunosc lucrurile din interior!

| Eireann a răspuns:

2.In principiu medicina sau asistenta medicala dar sunt slabe sanse sa lucrezi numai in laborator.