| anutzzaa a întrebat:

Am 26 ani si lucrez ca educatoare de 5 ani. M-am cam saturat de aceasta profesie din cauza gradinitelor supraaglomerate, multi copii la grupa, stres mare, etc. Pe scurt, nu imi place si nu prea mi-a placut de la inceput dar am ales aceasta profesie la influenta mamei mele.Ma gandeam la toamna sa ma inscriu la o scoala de asistente medicale, mi-ar place sa ajut oamenii aflati in suferinta, imi place sa fiu de ajutor cu adevarat cuiva, mi se pare ca este o meserie frumoasa, stiu ca se spune ca este o meserie grea, daca lucrezi in spital, dar cred ca este si foarte frumos. Voi ce parere aveti?

4 răspunsuri:
| Hombre a răspuns:

Dupa alti 5 ani vei spune ca spitalele sunt aglomerate ca te-ai facut asistenta de conjuctura bla bla bla, pai ca educatoare nu ajuti copiii sa se formeze daca tot dai toaca ca vrei sa faci bine? Draga o meserie nu se face cand "dar cred ca este si foarte frumos" ci se face cand ai pasiunea ei, la-so balta.

| anutzzaa explică:

@Marry, cand m-a indemnat mama sa aleg profesia aceasta aveam 14 ani, nu 21! Fa un un calcul matematic de cls a IV-a. Liceu pedagogic 14-18 ani, facultate 18-21 ani. Tu iti inchipui ca poti deveni educatoare titulara asa peste noapte fara nicio pregatire de specialitate?

| maryy a răspuns: