De la resurse umane o să fii HR iar de la administrație publică funcționar public.
Administrația publică se ocupă de managementul afacerilor publice, cum ar fi planificarea și implementarea politicilor publice, gestionarea bunurilor și serviciilor publice, și asigurarea respectării legilor și regulilor în sectorul public.
Resursele umane, pe de altă parte, se ocupă de managementul personalului într-o organizație, inclusiv atragerea, selecția, formarea și motivarea angajaților. Acest domeniu se concentrează de obicei pe aspecte legate de personal, cum ar fi contractele de muncă, salariile și beneficiile angajaților, relațiile de muncă și conflictelor de muncă.
După ce absolvi un program de studii în administrația publică sau resurse umane la ASE, poți aplica pentru job-uri în sectorul public sau în organizații private, cum ar fi companii, ONG-uri sau instituții financiare. Job-urile specifice pe care le poți aplica vor depinde de ceea ce ai studiat și de abilitățile și competențele dobândite în timpul studiilor tale
anonim_4396 întreabă: