As vrea sa stiu daca exista cineva pe aici care este student sau are mai multe informatii despre Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica 'I. L. Caragiale' (UNATC)? In principiu ma intereseaza Facultatea de Film sectia de Scenaristica. Am citit pe site-ul Universitatii care este proedura admiterii, dar as dori sa stiu cum este in general facultatea, ce abilitati trebuie sa ai ca sa poti trece in anii urmatori, cat de buni sunt profesorii, cam care sunt programele (adica cursurile), cat mai multe informatii.
Pentru a răspunde la o întrebare trebuie să ai cont pe TPU.ro
Utilizatorii cu email-ul neconfirmat nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi şi nu mai mult de 10 în total. Pentru a retrimite email-ul de confirmare click aici
Utilizatorul care a pus această întrebare te ignoră. Nu poţi să mai interacţionezi.
Utilizatorul care a pus această întrebare este în lista ta de utilizatori ignoraţi. Nu poţi să mai interacţionezi.
Utilizatorii avertizaţi nu pot posta mai mult de 5 răspunsuri pe zi.
Da, ai dreptate. Mi-am dat seama prea tarziu. Eu vroiam sa ma refer scrict la a scrtie scenarii. Si nu ai putea sa imi povestesti unele din legendele despre UNATC?
Hahaha! estera, cu toata prietenia mea, nu cred ca as putea sa ti povestesc AICI! dar f frumoasa pasiunea ta (e pasiune?) pentru scris scenarii! de unde, cum? auzisem ca nu mai au sectie de dramaturgie unatc, esti sigura ca au? te ai uitat? vezi ca "baietii" astia fac si niste cursuri de pregatire pentru examen...
Ce legende draga? ca si-o trag studentele cu profesorii? ast e peste tot. ca cei de acolo mananca mult rahat si isi fac proaste impresii despre ei? asta e peste tot. ca n-ai nici un viitor cu unatc? e la fel cu orice facultate.