anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna dimi! Povestea mea e astfel. Sunt din Republica Moldova si sunt studenta in anul 3 la limbi straine, Universitatea Pedagogica. Studiez doua limbi: franceza (de baza) si engleza. Problema e ca abia acum realizez cat de dificil e la limbi straine. Ambii profesori sunt aiurea. Engleza aproape ca nici nu o cunosc, imi e foarte greu, toata noaptea nu am dormit, iar azi nu am mers la facultate. Le-am zis parintilor ca vreau sa fac o pauza, ca daca nu merg la cursuri de engleza, in special, degeaba fac aceasta facultate. Eu am o pronuntare foarte buna, intotdeauna am fost laudata in privinta aceasta. Ideea e ca de ceva vreme simt ca ceva se intampla cu capul meu, parca nu mai pot memora nimic, de aceea am si luat aceasta decizie radicala, simt ca nu mai pot continua studiile, in plus la noi se studiaza o sumedenie de porcarii, iar franceza si engleza nu avem decat a cate 4 pare pe saptamana. Mie imi plac foarte mult limbile straine, dar nu stiu ce sa fac ca sa-mi fie usor. As vrea sa stiu cum e la Facultatea de limbi straine in Romania sau in orice alta tara. Precizez ca vreau sa fiu profesoara neaparat. Va rog frumos ajutati-ma daca ati inteles mesajul meu!

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu este posibil sa-ti fie usor si nu ar trebui sa cauti usurinta, ci dimpotriva, munca grea.
Eu cred ca tu nu studiezi suficient singura si de asta ai toate problemele astea. Pentru 4 ore pe saptamana de limba straina ar trebui, ca acasa, sa studiezi macar 12-14 ore in fiecare saptamana (asta un minim absolut).