| PatrisiaLove123 a întrebat:

Efectiv sunt în dubii. Nu stiu unde sa ma duc. Variantele sunt medicina, poliție și învățători și efectiv nu stiu. Ma puteti ajuta? Să-mi ziceti câteva avantaje și dezavataje

3 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Păi gândește-te care din astea te-ai vedea făcând-o pe viață. caută pe net articole și video-uri despre meseriile astea și vezi cu care rezonezi mai mult.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Depinde ce aptitudini şi competenţe ai.
Eu zic să faci o listă cu aptitudinile pe care le ai şi să vezi spre ce profesie înclină mai mult balanţa, în ce profesie e mai multă nevoie de competenţele tale.

| Feri5 a răspuns:

Bun. Îți dau câteva avantaje și dezavantaje:
1. Medicina. Este o meserie foarte frumoasa și bine plătită. Este ideală pentru tine dacă ești deschis și nu vrei sa stai ore in șir pe scaun la birou. Îți oferă șansa de a asculta poveștile pacienților, de a le consulta și de a prescrie tratament. Salariile medicilor sunt mari și depind de experiența și specialitatea fiecăruia. Dezavantajele sunt anii de studiu intens, numărul mare de ore la garda, pacienți foarte gravi care necesita spitalizare, iar in astfel de condiții trebuie sa gândești rapid. Avantaje sunt destule, iar acestea sunt cele care ți le-am enumerat mai sus înaintea dezavantajelor.

2. Polițist. Profesia de agent sau ofițer de politie presupune demnitate, profesionalism, perspicacitate, perseverenta. Avantajele sunt ca salariile se dau in funcție de gradul militar pe care îl ai, faci putini ani de școala și găsești multe șanse de angajare. Dezavantajul este acela ca la unele intervenții este foarte greu de ținut "bețivanii" sub control și trebuie sa le pui cartușele pe mâini, sa le pui la podea, etc.