| andrei1992 a întrebat:

Lucrez de 1 an de zile la o firma de contabilitate(singura din orasul meu),si as dori si stiu daca ma ajuta aceasta experienta pe viitor, desi eu nu am terminat liceu cu profil economic si nici nu am facut vreun curs de contabilitate.As avea sansa la angajare (in acelasi domeniu) datorita acestei experiente?
Sincer am avut mare noroc ca am prins acest loc de munca imd dupa ce am terminat liceul,deoarece am fost angajat cu, conventie.

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Este bine ca ai prins putina experienta desi ma intreb cum te-a angajat patronul respectiv(probabil cu pile) fara studii de specialitate.Fa-ti studiile in acest domeniu si vei avea sanse si mai mari.Eu am facut facultate la ID (cursuri sambata si duminica)la Galati(3 ani)si acum lucrez ca economist.Chiar daca liceul a fost de alt profil.

| andrei1992 explică (pentru darrio2007):

Sa stii ca nu m-a angajat cu pile, poate oarecum.El a sunat secretara de la liceu dupa ce am terminat si a intrebat-o daca e cineva dornic sa se angajeze la firma lui.Din fericire eu aveam relatii bune cu ea si m-am dus sa imi depun cv-ul.E ciudat ca inaintea ea au mai fost dornici iar el m-a ales pe mine.Insa el ma angajat cel mai mult pentru subventia primita de la stat, asta fiind cel mai important pentru el.

| darrio2007 a răspuns (pentru andrei1992):

Pai si astea nu sunt pile.Relatii bune cu ea.Tu ai spus-o. Oricum, bravo tie.Succes pe viitor.

| foxsilver a răspuns:

Parerea mea e ca ar trebui sa profiti de aceasta ocazie, si sa inveti bine aceasta meserie.Se spune ca un contabil bun, poate sa scape chiar si de puscarie un patron(asta daca merita).happy
Iar viitorul tau depinde de cat de multe lucruri vrei sa inveti.Acum vei invata contabilitate, maine ti se ofera ocazia sa inveti tamplarie, etc.Important este sa vrei sa inveti, indiferent ce.Doar asa te vei putea descurca in viata.

| taviyamato2 a răspuns: