In vehiculele cu spatii reduse sunt de preferat persoanele mai scunde (de exemplu: tanchistii, personalul submarinelor, dar si la piloti.
Evident, ca si la masina, trebuie sa ai si inaltime suficienta sa ajungi la pedale si butoane.
Pentru a deveni pilot, trebuie sa ai sanatate perfecta, reactii fizice si psihice rapide si perfecte, memorie si inteligenta mult peste medie, bun cunoscator a limbii engleze, etc.
Din cateva zeci de mii de persoane corespund acestor criterii 1-2 persoane, iar dintre cei recrutati doar cativa vor deveni piloti de elita.
Aia să fie ultima ta grijă (medicală), de ce nu intrebi ce acuitate vizuală sau acustică trebuie să ai, sau cum trebuie să ai pulsul sau saturația O2 in barocameră
Difera daca vrei la o companie aeriana cu "zboruri de linie" sau vrei in cadrul armatei sau pilot utilitar sau cine stie ce altceva mai sunt. Daca vrei o licenta de pilot doar pentru hobby nu conteaza, pe mine nici nu m-au intrebat ce inaltime am doar daca platesc cash sau prin card :-)
Depinde unde te angajezi, unele companii aeriene cer mai mult, altele mai puțin. Dar e foarte scumpă pregătirea unui pilot, cursurile sunt scumpe tare + o limbă străină să ști.
Daca vrei la academia de aviatie de la Brasov aia te vor purica la alte chestii. Proba medicala rupe randurile si pica pe capete la candidati.
Vezi perfect? Auzi perfect? Inima/tensiunea perfecta? La vizita medicala nu merge cu jumatati de masura. Ori esti in barem ori esti respins. Inaltimea sa ultima ta grija. Vedeam la alte academii fete si de 1.60 inaltime. Daca ai sanatatea foarte buna si conditia fizica te iau. Se mai dau si ceva probe scrise dar alea dupa ce treci primele stadii.
RoKillerGAmer întreabă: