| AuricaMircica155 a întrebat:

Buna.
Sunt studenta anul 2 si lucrez. Am un salariu de 1700. Mi se pare foarte puțin si ma simt inutila. Ma simt atat de "slaba" ca nu pot avea mai mult si ma distruge gandul asta zilnic. Ma gandesc sa imi mai iau un job. Sunt persoane care se descurca cu 2 joburi si facultate?
O sa ma ajute ca lucrez acum, dupa ce termin studiile?

11 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Mă îndoiesc că faci față cu 2 joburi. nu mi se pare puțin 1700 dacă stai de exemplu la cămin. pentru chirie dacă nici nu te ajută ai tăi, este puțin.

| sabin89 a răspuns:

Nu te înhăma prea mult la muncă şi iar muncă. Când crezi e timpul cel mai potrivit să ne "gaudeamus" şi noi de viaţă? Răspunsul cred că îl ştii, că doar eşti studentă: "Juvenes dum sumus". Pentru că, "Post jucundam juventutem" ştii bine ce urmează. Aşa că, eu îţi recomand: mulţumeşte-te cu mai puţin şi bucură-te de viaţă.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cu două joburi nu mai ai timp să și înveți.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Decât să îți iei un al doilea job, mai bine schimbă-l pe actualul, cu altul, unde salariul te mulțumește.

| Wr3nch a răspuns:

De ce rusinoslaughing Majoritatea romanilor iau salariu minim care e 1286 de lei si poate bonuri daca au noroc.

| Apokales a răspuns:

16 ore de munca pentru 2 joburi + facultatea. Suna ca si cum vrei sa dormi 30 de minute pe saptamana, adunate. Cred ca merge. N-o sa mai faci dus si o sa mananci in timpul cursurilor, dar o sa fii bine.

| tonyc7 a răspuns:

Pentru un student, 1700 e foarte bun. Iar daca ti se pare,, foarte putin" atunci inseamna ca esti foarte cheltuitoare si preferi numai lucruri scumpe.

| SetYourselfFree a răspuns: