| AuricaMircica155 a întrebat:

Buna.
Sunt studenta anul 2 si lucrez. Am un salariu de 1700. Mi se pare foarte puțin si ma simt inutila. Ma simt atat de "slaba" ca nu pot avea mai mult si ma distruge gandul asta zilnic. Ma gandesc sa imi mai iau un job. Sunt persoane care se descurca cu 2 joburi si facultate?
O sa ma ajute ca lucrez acum, dupa ce termin studiile?

11 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Mă îndoiesc că faci față cu 2 joburi. nu mi se pare puțin 1700 dacă stai de exemplu la cămin. pentru chirie dacă nici nu te ajută ai tăi, este puțin.

| sabin89 a răspuns:

Nu te înhăma prea mult la muncă şi iar muncă. Când crezi e timpul cel mai potrivit să ne "gaudeamus" şi noi de viaţă? Răspunsul cred că îl ştii, că doar eşti studentă: "Juvenes dum sumus". Pentru că, "Post jucundam juventutem" ştii bine ce urmează. Aşa că, eu îţi recomand: mulţumeşte-te cu mai puţin şi bucură-te de viaţă.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cu două joburi nu mai ai timp să și înveți.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Decât să îți iei un al doilea job, mai bine schimbă-l pe actualul, cu altul, unde salariul te mulțumește.

| Wr3nch a răspuns:

De ce rusinoslaughing Majoritatea romanilor iau salariu minim care e 1286 de lei si poate bonuri daca au noroc.

| Apokales a răspuns:

16 ore de munca pentru 2 joburi + facultatea. Suna ca si cum vrei sa dormi 30 de minute pe saptamana, adunate. Cred ca merge. N-o sa mai faci dus si o sa mananci in timpul cursurilor, dar o sa fii bine.

| tonyc7 a răspuns:

Pentru un student, 1700 e foarte bun. Iar daca ti se pare,, foarte putin" atunci inseamna ca esti foarte cheltuitoare si preferi numai lucruri scumpe.

| SetYourselfFree a răspuns:

E un salariu poate prea bun. Sfatul meu e sa te centrezi pe facultate, asta daca nu vrei sa treci prin facultate ca si pestele in apa si sa ai o facultate doar ca sa fie facuta.Axeaza-te pe invatat si daca ai note mari poti lua inclusiv bursa care e in jur de 1300 lei și atunci e ca si cum ai munci.O sa ai tot timpul din lume sa lucrezi acum e important sa te axezi pe studii si sa fi buna in domeniul tau.Bafta!

| BlackOath a răspuns:

Mersi, eu am lucrat dupa facultate pe un salariu putin mai mare, dar tot cam acolo. Ar trebui sa imi fie rusine. Salariatul e de vina, nu angajatorul sau standardele salariale de cacao ale acestei tari.

| BlackOath a răspuns:

Fiecare e liber sa faca ce vrea, sa urmeze o cariera in domeniu, sau sa faca business. Ambele variante sunt la fel de respectabile, atata timp cat stii cu cati bani te multumesti. Problema este ca intr-o societate normala, pana si munca 9 to 5 ar trebui rasplatita cum se cuvine - nu sa se bata joc, sa te plateasca cu minimul ani la rand si alte cele.

| Flaviutzi02 a răspuns:

Ce vrei sa realizezi? Viata nu inseamna numai munca si bani. Relaxeaza-te. Banii sunt facuti pentru a supravietui. Gaseste-ti un hobby, petrece timp cu prietenii, fa-ti un iubit, invata ceva ce te pasioneaza (ceea ce ai ales ca facultate) daca vrei sa traiesti cu adevarat. Ce vrei sa faci cu banii de esti atat de disperata? Inca un job nu te va ajuta cu nimic si nu iti va indeparta sentimentul de inferioritate.
Probabil ca nu o sa iei asta in considerare din cauza prejudiciilor care inconjoara acest lucru, dar daca te simti trista si "slaba" si nefericita, un psiholog sau psihoterapeut te poate ajuta sa gasesti ceva care sa te implineasca si te va ajuta sa te-ntelegi mai bine si sa gasesti acel ceva care sa te faca fericita. Nu trebuie sa fii "nebuna" sa apelezi la serviciile lor.
Sper ca am ajutat. Bafta!