anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna, sunt viitor student in marea britanie, in Anglia mai exact. Parintii mei vrea sau dau la drept si eu la arhitectura.

Insa bunica mea a venit astazi la mine in camera si zise ca pot sa le fac pe amandoua deodata. Si mi-a ramas fixata chestia asta in minte si vreau neaparat sa fac doua facultati numai vreau doar una.
Asa ca o sa fac cum a zis bunica cand a venit la mine in camera. Sa ma duc in Anglia si sa dau admitere si la drept si la arhitectura, chiar mi-ar placea sa am doua facultati cred ca e o idee geniala.

Intrebarea mea este urmatoarea: e greu sa fi la doua facultati deodata? Nu veniti cu descurajari va rog. Sunt hotarat ca sa ma stabilesc in acel oras deoarece in Anglia este facultati foarte bune si mie imi place engleza mai mult decat franceza.

Răspuns Câştigător
| Denisa0954 a răspuns:

E greu, normal ca e greu.
E greu si cu o facultate, da pai cu 2.
Dar dacă îți dorești cu adevărat lucrul asta, si il faci pentru ca ti place, nu pentru ca esti împins de altii, crede in tine ca vei reusi.
Presupun ca una din facultăți va fi fără frecventa pentru ca nu stiu cum ai putea sa te împarți în același timp în 2 locuri

14 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Trecem peste asta da?

"in Anglia este facultati foarte bune"

sa faci doua facultati e greu.
sa faci doua facultati grele e mega greu.

acu doar tu stii ce te duce capul si ce te tine portofelul

| johnnny123 a răspuns (pentru suntserios):

Si ca sa fim generosi pana la capat, sa trecem si peste "Parintii mei vrea sau dau la drept"

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu este vorba numai că este greu. Greutatea constă în faptul că fiecare facultate are orarul ei de activități didactice, iar dacă se suprapun nu ai cum să fii în două locuri deodată, că nu ești Isus după moartea clinică și tuleala din mormânt.