anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna, sunt viitor student in marea britanie, in Anglia mai exact. Parintii mei vrea sau dau la drept si eu la arhitectura.

Insa bunica mea a venit astazi la mine in camera si zise ca pot sa le fac pe amandoua deodata. Si mi-a ramas fixata chestia asta in minte si vreau neaparat sa fac doua facultati numai vreau doar una.
Asa ca o sa fac cum a zis bunica cand a venit la mine in camera. Sa ma duc in Anglia si sa dau admitere si la drept si la arhitectura, chiar mi-ar placea sa am doua facultati cred ca e o idee geniala.

Intrebarea mea este urmatoarea: e greu sa fi la doua facultati deodata? Nu veniti cu descurajari va rog. Sunt hotarat ca sa ma stabilesc in acel oras deoarece in Anglia este facultati foarte bune si mie imi place engleza mai mult decat franceza.

Răspuns Câştigător
| Denisa0954 a răspuns:

E greu, normal ca e greu.
E greu si cu o facultate, da pai cu 2.
Dar dacă îți dorești cu adevărat lucrul asta, si il faci pentru ca ti place, nu pentru ca esti împins de altii, crede in tine ca vei reusi.
Presupun ca una din facultăți va fi fără frecventa pentru ca nu stiu cum ai putea sa te împarți în același timp în 2 locuri

14 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Trecem peste asta da?

"in Anglia este facultati foarte bune"

sa faci doua facultati e greu.
sa faci doua facultati grele e mega greu.

acu doar tu stii ce te duce capul si ce te tine portofelul

| johnnny123 a răspuns (pentru suntserios):

Si ca sa fim generosi pana la capat, sa trecem si peste "Parintii mei vrea sau dau la drept"

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu este vorba numai că este greu. Greutatea constă în faptul că fiecare facultate are orarul ei de activități didactice, iar dacă se suprapun nu ai cum să fii în două locuri deodată, că nu ești Isus după moartea clinică și tuleala din mormânt.
Apoi fiecare presupune să mai și înveți, iar asta necesită timp iar dacă nu respecți regula 8/8/8/24/7/365 nu ieși din ele întreg și sănătos. Apoi fiecare din ele abordează lumea sub aspecte nu contradictorii, ci complet diferite și trebuie să îți formatezi creierul în două maniere diferite și să îl pui pe moațe, fără ca el să pleznească.
Și nu în ultimul rând, pe ce bani? Crezi că în Anglia câinii comunitari umblă cu covrigi în coadă și merg la două facultăți deodată pe gratis?
Așa că eu nu te descurajez, dar îți propun să te gândești la aceste aspecte.
Dacă ai bani, și sânge în instalație, le poți face eventual una după alta, dar nu deodată.

| anonimg a răspuns:

Mai trebuia sa iti intre in camera si bunicul. Eu zic sa o faci si pe a treia, ca sa te faci si regizor, si sa faci serialul acela mexican de care vorbeai. Dar daca nu faci si episodul acela cu lenjeria de la calvin klein rupta, nu ma uit. laughing

| LoveSleep a răspuns:

O să scriu eu aici toate greșelile pe care le-ai facut, pentru ăștia de mai sus care s-au laudat ca au observat ca ai scris 2 propozitii gresit.
Cand de fapt sunt mult mai multe.

1. "sunt viitor student in marea britanie"
2. "Parintii mei vrea sau dau la drept si eu la arhitectura"
3. " sa fac doua facultati numai vreau doar una"
4. "mi-ar placea sa am doua facultati cred ca e o idee geniala"
5. "e greu sa fi la doua facultati deodata"
6. "Sunt hotarat ca sa ma stabilesc in acel oras"
7. " in Anglia este facultati foarte bune "

| anonimg a răspuns (pentru LoveSleep):

Postarea lui a fost pentru amuzament; doar că a greșit rubrica.

| johnnny123 a răspuns:

Poate ca tu vrei sa faci doua facultati, dar uitandu-ma peste intrebarile pe care le-ai pus pana acum ma intreb daca esti capabil sa faci o scoala ajutatoare.

Tie chiar nu-ti este un pic rusine sa ne spui "nu veniti cu descurajari va rog" dupa ce ai poluat situl asta cu toate mizeriile si imbecilitatile care ti-au trecut prin cap?

| johnnny123 a răspuns:

Daca incercai sa ne demonstrezi ca esti la fel de semi-analfabet si in engleza, ai reusit.

| johnnny123 a răspuns:

Ok, comand acum un trofeu care sa te reprezinte perfect.
Vrei sa fie in forma unui creier lovit cu o ranga sau in forma unui craniu plin cu seminte de floarea-soarelui?

| johnnny123 a răspuns:

Ok, l-am comandat.

Va sosi in ziua in care absolvi facultatile de drept si de arhitectura in Anglia.

| TamplaruAnisoara a răspuns:

Cine aleargă după doi iepuri deodata nu prinde niciunul.

| badpanda a răspuns:

"Parintii mei vrea sau dau la drept"
"in Anglia este facultati foarte bune"
Si mai zic strainii de noi ca suntem agramati.

| badpanda a răspuns:

Am dubii ca cineva de pe planeta asta intelege engleza ta.
Daca in 18 ani ai invatat romana la nivelul unui prescolar retardat, engleza cum ar putea sa fie?

| badpanda a răspuns:

rolling on the floor