| DNA01 a întrebat:

Știe cineva cum e la facultatea de litere ubb din Cluj? Adică dacă e ușor și cam căte materii faci sau căți ani de studiu faci sau cum sunt profesorii?

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Intra pe grupuri de Facebook ale celor ce studiaza acolo. Fiecare an are cat un grup, dar si facultatea. Am fost la alta facultate din UBB dar iti spun ca e o facultate buna. La litere faci 3 ani la licenta, 2 ani masterul si inca 3 doctoratul. Materiile depinde de specializarea pe care ti-o alegi.
Ai aici mai multe informatii despre admitere: https://lett.ubbcluj.ro/regulament-admitere-nivel-licenta/

| mastadont a răspuns:

Și eu am fost la litere și se studiază mult, nu e ușor. Mai ales în primul și în ultimul an. În primul până te acomodezi cu nivelul mult mai mare de muncă decât la școală și în ultimul pentru că ai licența. Profesorii sunt foarte ok, depinde pe cine prinzi dar în general sunt înțelegători și nu prea pun absențe. La examen însă trebuie să înveți pentru că la facultate nu mai e nimeni interesat să treci tu anul, trebuie tu să lupți ca să te menții chiar dacă mergi de 4 5 ori pe semestru.

| DNA01 explică (pentru anonim_4396):

Masterul și doctoratul sunt obligatorii?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru DNA01):

Nu. Sunt optionale. Un master pica bine dupa licenta.

| Violleta2022 a răspuns:

Asta este intrebarea de copil de scoala generala: "cum sunt profesorii?"
Cum sa fie?
Ca orice om, cu maini, picioare, capete si cu creier. Evident ca sunt dupa cum au personalitatea fiecare, mai exigenti, mai putin exigenti, dar mergi la facultate sa inveti, nu sa chiulesti sau sa petreci, nu?
Am un singur sfat sa-ti dau daca vrei sa mergi la o facultate de litere: pune mana serios sa inveti limba romana, ca ai lacune serioase.
uIte un exemplu minor: in cele 2 intrebari din topicul tau, nu ai fost capabila sa pui nici macar 1 singura virgula, desii erau necesare cateva.

| DNA01 explică (pentru Violleta2022):