| Academicianul a întrebat:


AM si eu o intrebare. Sunt elev in clasa a 8-a si dupa cum cred ca stiti este an cu examene. Acum trebuie sa imi aleg cariera. Ma gandesc sa dau la profil de stiintele naturii dar sa merg la fecultatea de teologie. Vreau sa fac stiintele naturii pentru ca se speculeaza ca in guvern umbla o lege ca preotii sa nu mai fie platiti, deci in cazul asta sa ma fac medic.
Ce parere aveti? Ce m-ati sfatui sa fac?

1 răspuns:
| patchouli a răspuns:

Buna! Nu cred ca poti sa stii sigur din clasa a 8a ce vrei sa faci mai departe, o sa iti mai schimbi tu deciziile pe parcurusul liceului.Eu te sfatuiesc sa te duci la matematica-informatica sau oricare alta specializare de la real; de acolo, la sfarsitul liceului, te poti duce la absolut oricare facultate vrei.Pe cand cu umanul, ti se cam inchid multe usi. Poate nu iti place matematica foarte mult dar totusi profilul asta de ajuta.Gandeste-te ca poate mai tarziu vrei sa te duci la ase cibernetica sau alta ramura importanta care necesita realul...e foarte greu ca fiind la uman sa poti invata in paralel matematica pe care o fac cei de la real...si eu sunt la liceu si am ales mate-info chiar daca nu eram prea sigura dar acum sunt ok cu alegerea facuta pentru ca vreau sa ma duc la finante-banci si altfel nu as fi putut daca nu alegeam profilul asta. Pune si tu in balanta toate avantajele si dezavantajele si vezi ce iese.:*