anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU as vrea si eu sa stiu din ce clasa trebuie sa incepi sa te pregatesti pentru bacaulereat(dau funda!)

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| cristinel375 a răspuns:

Pentru BAC trebuie sa te pregatesti mereu, dar dupa parerea mea, eu zic sa te apuci din clasa a 9-a, nu stiu cum sunt profesorii tai, dar ai mei din clasa a 9-a ne bateau la cap sa invatam, ca acum vine BAC-ul. Si am luat totul in ras si uite ca am ajuns in clasa a 12-a, mai sunt cam 3 luni si vine BAC-ul, nici nu am realizat cand a trecut tot acest timp.
Deci, dupa parerea mea, eu zic sa inveti din clasa a 9-a si sa prinzi fiecare notiune ca te va ajuta foarte mult la BAC, nu lua totul in ras, nu chiuli de la ore, mai ales la cele care dai examen, si incearca sa iei aceasta etapa in serios.

4 răspunsuri:
| BoOoMbOnik a răspuns:

Daca te apuci in a 11 a eu zic ca e suficient sa iei note acceptabile daca stii ce anume sa inveti

| Issabelle6789 a răspuns:

Eu am inceput de prin clasa a12a si am avut media 8.88.Depinde de la persoana dar daca incepi asa tarziu trebuie sa inveti in fiecare zi.Pentru mine a fost foarte greu dar nimic nu e imposibil cand iti doresti ceva cu adevarat.

| AndreiDV12345 a răspuns:

Eu zic sa inveti mereu dar daca vrei doar sa il iei poti sa te apuci din a 11 dar te apuci calumea.

| nirocino a răspuns:

Din clasa a noua. Bafta!