| dayanaa a întrebat:

TPU! Ati putea sa-mi dati ceva exemple de meserii pentru viitor? Sunt eleva in clasa a XII-a si nu ma atrag facultatile de economie sau ceva in acest sens pentru ca nu ma vad lucrand la un birou 8 ore pe zi sau mai mult. Ma gandeam la ceva mai creativ si placut ca scafandru sau insotitoare de bord insa nu sunt hotarata. ma poate ajuta cineva cu un sfat sau o alta idee?

Răspuns Câştigător
| Olliiie a răspuns:

Eu personal iti recomand aceasta meserie, insotitoare de bord. happy Se fac cursuri 6 luni. Ce e frumos, e ca vezi efectiv toata lumea..Eu am avut o matusa insotitoare de bord in Dubai, si a calatorit in locuri in care nici macar n-am auzit. a lucrat 3 ani si apoi s-a retras, stabilindu-se in Norvegia si cumparandu-si o casa..deci iti poti imagina ca era si sursa de venit "consistenta" happy

Daca iti plac animalele ti-as sugera si meseria de veterinar. e foarte frumos sa ajuti sufletele tongue

Creativ..ai putea face ceva in gastronomie. Imagineaza-ti.happy poate vei ajunge peste cativa ani mare bucatar pe un vas, imagineaza-ti ce frumos. tongue

Inca o idee ar fi dealer la cazino..Tot asa sunt niste cursuri de inceput..incepi cu cazinouri micute, si in timp poti ajunge chiar destul de departe cu meseria asta happy depinde de abilitatile tale. Mult succes :*

| dayanaa explică (pentru Olliiie):

Iti multumesc mult, as aprecia daca mi ai trimite un mesaj cu id ul tau, as vrea sa te mai intreb cateva lucruri. si eu nu ti pot da mesaje datorita "statutului meu de junior"laughing

7 răspunsuri:
| laptopnews a răspuns:

Daca vrei ceva creativ si care sa nu te lege de birou, poti alege Jurnalismul, Marketing-ul, ai putea lucra in vanzari. Succes!

| vioreld a răspuns: