anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU
Cum e la medicina? Cat de greu e? Cum sunt profesorii si ce ce se intelege prin rautatea oamenilor( am tot citit pe site-uri despre asta) Mi-as dori sa fiu medic dar daca spun asta cuiva o sa ma creada nebuna, ei cred ca e imposibil, eu nu. as invata oricat. Ma gandesc mereu la asta, am inceput sa citesc si ma tot uit la autopsii. Stiu ca studentii la medicina fac practia pe cadavre iar mie. am o problema cu mortii, nu cred ca as putea sa pun mana pe ei. iubesc oamenii si n-am nici o problema cu sangele sau cu orice altceva. Asta e un inperiment? Ar trebui sa renunt la visul meu?

Răspuns Câştigător
| OoBunnyoO a răspuns:

Nu cred ca ar trebui sa renunti. Daca tu consideri ca iti place meseria si nu ai probleme cu fizica si chimia, pe care trebuie sa le intelegi, mai mult decat sa le inveti, atunci urmeaza aceasta facultate.
Da, va trebui sa faci practica pe cadavre, insa o anumita perioada. Trebuie sa inveti fiecare organ in parte, cum arata in realitate, nu numai cum se vede pe un manechin din plastic. Intr-adevar, asta este un impediment. Insa, impedimente exista in orice meserie. Daca toata lumea ar renunta la ceea ce isi doresc sa faca, doar pentru ca apar niste obstacole pe drum, atunci inseamna ca nimeni nu ar mai face nimic.

| unprietenaproape a răspuns (pentru OoBunnyoO):

Iti multumesc ca mi-ai raspuns, nu am sa renunt la visul meu. Ma inteleg mai bine cu fizica decat cu chimia dar asta e si din vina profesorilor, am sa reiau materia pe care am pierdut-o din anii trecuti si poate am sa reusesc.

2 răspunsuri:
| Dana211 a răspuns:

E greu la medicina pentru ca e mult de invatat si sunt multi ani, dar lucrurile astea se remediaza cu timpul in sensul ca timpul trece foarte repede, iar cu invatatul te obisnuieti si incepi sa retii informatiile din ce in ce mai repede.