| Swagmotherfuckers a întrebat:

Bună TPU, sunt curios ce salar are un jandarm, subofițer, gen care a terminat la Drăgășani, acolo vreau sa dau acum în ianuarie și am înțeles că este cam obligatoriu 10 ani sa lucrez ca jandarm sau plătesc întreținerea pe anul în care l am făcut, și am înțeles că este obligatoriu sa te repartizeze în funcție de domiciliu, asta mă încântă eu fiind la o distanta de 400 și ceva de km de Drăgășani, ce știți, deocamdată sunt la litere, dar încep sa cred ca mi am ales profesia greșită.
Funda.

Răspuns Câştigător
| rockvandam a răspuns:

Salut! De salar nu stiu ce sa spun din putine informatii ce le am ar fi undeva la 2500lei, dar nu sunt foarte sigur de asta, mi se pare mult prea mic avand in vedere ca lucrezi la stat.
Si eu vreau sa dau acum la jandarmi in ianuarie tot la Dragasani.In legatura cu repartizarea, aceasta se face in functie de notele ce le ai daca ai note bune te repartizeaza in judetul tau daca nu, cine stie unde vei fi trimis, dar daca esti trimis in alta parte decat judetul tau dupa maxim 1 an de zile poti fi adus in judetul tau(asa mi s-a spus de catre cei la care am depus dosarul).
Imi poti spune te rog ce probe fizice se dau la Dragasani? pentru ca ma uitat sa intreb la unitatea la care am fost sa ma inscriu.

| Swagmotherfuckers explică (pentru rockvandam):

Te rog sa te uiți pe Facebook-ul jandarmeriei Maramureș, acolo sunt niște clipuri în care îti arata tot, de unde ești?

| rockvandam a răspuns (pentru Swagmotherfuckers):

Sunt din Cluj

2 răspunsuri: