| xAnddre a întrebat:

Bună, TPU! Sunt din Braşov şi aş vrea să devin chirurg.(am 13 ani)
Când văd sânge mi-e frică dar în acelaşi timp mi se pare minunat(ştiu, ciudat...)şi nu mă pot opri din holbat.Sigur,că nu m-am uitat mai mult de 2 minute. Îmi place să văd la televizor sau pe Internet cum sunt operaţi oamenii, mi se pare fascinant.
Aş vrea să devin chirurg dar nu sunt tocmai un elev model cu 9 şi 10, mai am şi note mai mici(nu mai mici de 4).
Sfaturi?

Dau Fundă pentru cel mai bun răspuns.happy

Răspuns Câştigător
| zozoMik a răspuns:

Buna
Pai in primul rand ar trebui sa te orientezi spre a`ti indrepta notele, pentru ca ai nevoie de note mari pentru un liceu bun.
Daca ai sa intri la un liceu bun, te va ajuta mult, si dupa liceu urmeaza o facultate, 3 ani ( asistenta) si 6 sau 9 pentru medic.
Iti recomand sa te pui pe invatat, ai timp destul sa te gandesti daca asta este ceace doresti.
Si eu vreau sa ma fac medic happy insa pana acum,, am tras" grav de carte, desi nu prea imi place.
Trebuie sa stii de la inceput ca simpla placere pentru operatii si chestii de genul nu sunt de ajuns, chestia asta cu medicina negesita foarte multi ani de pregatire, devotament, insa daca iti place cu adevarat si doresti sa practici aceasta slujba vei avea foarte mult de castigat happy
Succes!
Sper ca ti-am fost de ajutorhappy

| BCoMichael a răspuns (pentru zozoMik):

WoW (nu warcraft... love warcraft:X)
ma refeream la wow rolling on the floor) adica esti foarte emancipata in toate raspunsurile tale ceea ce me gusta laughing Poate ca nu semeni cu celelalte fete care vaneaza la propriu fundite, ci vrei cu adevarat sa ajuti lumea..mda laughing happy
Bafta in tot ce faci si nu uita : daca intreaba cineva pe TPU care este cel mai bun joc browser, trebuie sa spui World of Warcraft!

| zozoMik a răspuns (pentru BCoMichael):

Esti amuzant happy
Stii nu prea ma intereseaza pe mine funditele, mi-am facut acest cont pentru ca imi place sa ajut happy :X