| fliropf a întrebat:

Buna, tuturor! As vrea sa știu dacă, după ce termin o postliceală (asistent medical de farmacie, in Botoșani) dacă mă pot angaja pe viitor în străinătate în acest domeniu. Doresc după ce termin postliceala să merg în Germania și aș vrea să știu dacă este favorabil. Mulțumesc!

13 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca cunosti bine limba germana de specialitate, atunci se poate face echivalare a studiilor, iar in cel mai rau caz mai faci un czrs de pregatire (in limba germana).

| fliropf explică (pentru Bula):

Mulțumesc de răspuns! din cate știu, se poate face curs de limbă germană la București, de 3 luni.

| Bula a răspuns (pentru fliropf):

3 luni este o treapta.
Lima de specialitate se invata la treptele C1 si C2 (inainte mai sunt A1 si A2 = incepator si B1 + B2 avansat, conversational).

| sonya a răspuns:

Salut!

Pai incearca sa afli si tu daca postliceala de aici, adica scoala pe care o faci iti ofera o diploma recunoscuta si in tara respectiva. Nu poti primi un raspuns la intrebarea ta, ca nu toate scolile sunt recunoscute. Va trebui sa te documentezi singur.

| fliropf explică (pentru sonya):

Mulțumesc de răspuns, așa voi face. happy

| sonya a răspuns (pentru fliropf):

Succesuri

| Violleta2022 a răspuns:

Cu o postliceala din Romania nu poti sa ajungi nimic in strainatate, poate muncitoare necalificata, intr-o fabrica sau in agricultura.

| fliropf explică (pentru Violleta2022):

Te asigur că nu este așa. tocmai am vorbit cu cineva drag mie despre asta, care a făcut aceiași postliceală și câștigă bine în Germania. mulțumesc de răspuns oricum!

| Violleta2022 a răspuns (pentru fliropf):

Ma indoiesc ca ai fi vorbit cu cineva, ca altfel nu veneai sa ne intrebi pe noi, aici.

| fliropf explică (pentru Violleta2022):

Te rog sa te îndoiești! Am vorbit cu persoana respectiva după ce am pus întrebarea, neavând un răspuns exact primit.

| Violleta2022 a răspuns (pentru fliropf):