| chocolattee a întrebat:

Buna tuturor, sunt in clasa a 11a.si de la o vreme incoace ma gandesc foarte serios la facultatea pe care o voi urma. Termin liceul in domeniul economic, dar nu sunt tentata in mod special sa continui, sunt genul de persoana care este cautata tot timpul pentru sfaturi.pareri etc stiti voi umaru ala pe care plangi cand ai nevoie:d, ei si am realizat acum vreo doi ani ca mi-ar placea sa dau la psihologie, acum care cititi sa nu aveti impresia ca sunt ca multi altii in sensul ca am impresia ca a face psihologia inseamna a sta intr-un fotoliu ascultand diverse persoane mazgalind din cand in cand pe o agenda si gata iau banulhappy. In familia mea exista un caz care are nevoie de consiliere psihologica atunci cand merge in centrele de recuperare, si din surse sigure stiu ca un psiholog care lucreaza intr-o astfel de clinica(privata si de stat) castiga o suma frumusica. Ok si acum urmeaza intrebarea mea, se adreseaza in mod special celor care sunt studenti la psihologie in orice oras, si daca este cineva student in Sibiu as fi recunoscatoare daca mi-ar raspunde. Care sunt locurile de munca ce le poti obtine cu ajutorul facultatii? Indiferent de studiile care ar mai fi necesare dupa absolvire. Doresc cat mai multe informatii posibile. caci parintii mei sunt foarte sceptici in legatura cu decizia mea, si ma descurajeaza, dar eu stiu sigur ca asta e un lucru ce l-as putea face toata viata. Multumesc, si app, ofer fundahappy.

4 răspunsuri:
| SaraAldi a răspuns: