| Cleopatra190 a întrebat:

Buna! Voiam sa va intreb daca stiti cum este la facultate in zilele de astazi? Caci as avea cateva intrebari. Sunt an terminal, as vrea sa dau examenul de admitere la facultatea de psihologie si științele educatiei pe profilul de psihologie, din Bucuresti. Ipotetic vorbind, am intrat și m-am si angajat ca educatoare (sunt eleva la pedagogic). Am posibilitatea de a mai lipsi in anumite zile de la cursuri? (Exceptand zilele de sesiuni sau examene). Exista optiunea sa optez pentru cursurile de dupa-amiaza?

6 răspunsuri:
| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Fiecare facultate isi face orarul. Ai sa vezi la momentul respectiv daca se potrivesc sau nu orele.
Tu poti lipsi de la cursuri, dar sunt anumite seminarii, laboratoare unde se face prezenta.
Parerea mea e sa nu incurci alti elevi. Tine-te de facultate si iti gasesti altceva cu program flexibil. Ai sa predai cand termini studiile.

| Cleopatra190 explică (pentru LaSteauaCareaRasarit):

Daca nu ma angajez, nu voi aveam cum sa ma întrețin. In plus, daca nu ma angajez la un anumit interval dupa terminarea liceului (vorbind fara titularizare), drepturile mele de a fi educatoare vor decadea, in consecință, făcând degeaba liceul pedagogic.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Cursurile sunt in general facultative si putini profesori sunt interesati de prezenta.
la laboratoare totul depinde de orarul facultatii si de bunavointa profesorului daca te primeste cu alta grupa sau nu

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns (pentru Cleopatra190):

Si la facultate exista modul pshihopedagogic, indiferent de profilul facultatii.
Ai mult mai multe sanse sa te angajezi in invatamant cu o diploma de facultate.
Dar tu vezi acum cum iti poti face programul, pentru ca ar fi pacat sa incurci niste copilasi.
Poti da meditatii (e o intreaga industrie), poti tine cursuri la afterschool (alea sunt dupa-amiaza), solutii sunt multe.

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns (pentru LaSteauaCareaRasarit):