In acest caz poate fi problema la comanda motorului. Daca este electronic, acolo, daca este electromecanic atunci la contactoare, relee de comanda.
Se impune o verificare riguroasa, deoarece poate fi periculos in circulatie sau pentru calatori.
Fa un raport scris la conducere, cere o revizie completa vehicolului, iar pana la rezolvare cere alt vagon!
Ar trebui sa fii (mai) atent, sa observi in ce situatii iti sar captatoarele de pe linia de fire, iar in acele situatii sa conduci mai cu atentie, corespunzator.
Cu putina experienta vei invata trucurile meseriei, asa cum ai invatat si sa conduci...
In acest caz poate fi problema la comanda motorului. Daca este electronic, acolo, daca este electromecanic atunci la contactoare, relee de comanda.
Se impune o verificare riguroasa, deoarece poate fi periculos in circulatie sau pentru calatori.
Fa un raport scris la conducere, cere o revizie completa vehicolului, iar pana la rezolvare cere alt vagon!
AvalohAlyn întreabă: