| Torinos a întrebat:


Sunt elev in clasa a8a si sunt in acea perioada in care ma gandesc unde as vrea sa merg mai departe. Imi place destul de mult matematica dar chiar nu am nici o idee unde as putea sa merg. Mi-ar place o cariera in liceul militar dar nu cred ca sunte destul de puternic pentru acest liceu. Adica pot fac de exemplu peste 40 de flotari dar sunt anumite chestii pe care nu le pot face.
As vrea să-mi recomandați ceva...mulțumesc mult!

Răspuns Câştigător
| VreauSaFiuMilitar a răspuns:

Buna... daca te descurci la matematica, du-te pe profilul mate-info. Eu iti recomand liceul militar.Incearca, nu ai ce sa pierzi, o sa regreti daca nu o sa dai. Pentru probe ai timp sa te pregatesti si nu sunt atat de grele. Alearga mult, antreneaza-te in fiecare zi. Eu am dat prin Iunie, Iulie probele, deci ai timp. Este un liceu greu, dar merita. Are profil mate info. Pentru mai multe informatii poti merge la centrul informal zonal din orasul tau. Probele nu sunt atat de grele. Nu asculta ce zic oamenii, ca este puscarie, ca n-ai viitor, ca nu o sa ai viata. Sunt doar copii care nu au trecut probele si vorbesc din ciuda, nici nu stiu de ei. Te avertizez doar, urmeaza acest liceu doar daca vrei sa ai o cariera militara. Daca vrei alte informatii despre liceu, admitere, probe, colectiv sau daca vrei sa te apuci de antrenament, te ajut, la fel si pentru restul, astept.

13 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"Imi place destul de mult matematica dar chiar nu am nici o idee unde as putea sa merg"

hmmm, oare există vreun profil axat pe ala ceva?
Sigur știi și tu - baftă mai departe

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Dacă îți place matematică, eu îți sugerez la fizică. Este după mine cea mai importantă și cea mai frumoasă meserie din lume. Și președintele țării este fizician.

| theforceofgood a răspuns: