| Torinos a întrebat:


Sunt elev in clasa a8a si sunt in acea perioada in care ma gandesc unde as vrea sa merg mai departe. Imi place destul de mult matematica dar chiar nu am nici o idee unde as putea sa merg. Mi-ar place o cariera in liceul militar dar nu cred ca sunte destul de puternic pentru acest liceu. Adica pot fac de exemplu peste 40 de flotari dar sunt anumite chestii pe care nu le pot face.
As vrea să-mi recomandați ceva...mulțumesc mult!

Răspuns Câştigător
| VreauSaFiuMilitar a răspuns:

Buna... daca te descurci la matematica, du-te pe profilul mate-info. Eu iti recomand liceul militar.Incearca, nu ai ce sa pierzi, o sa regreti daca nu o sa dai. Pentru probe ai timp sa te pregatesti si nu sunt atat de grele. Alearga mult, antreneaza-te in fiecare zi. Eu am dat prin Iunie, Iulie probele, deci ai timp. Este un liceu greu, dar merita. Are profil mate info. Pentru mai multe informatii poti merge la centrul informal zonal din orasul tau. Probele nu sunt atat de grele. Nu asculta ce zic oamenii, ca este puscarie, ca n-ai viitor, ca nu o sa ai viata. Sunt doar copii care nu au trecut probele si vorbesc din ciuda, nici nu stiu de ei. Te avertizez doar, urmeaza acest liceu doar daca vrei sa ai o cariera militara. Daca vrei alte informatii despre liceu, admitere, probe, colectiv sau daca vrei sa te apuci de antrenament, te ajut, la fel si pentru restul, astept.

13 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"Imi place destul de mult matematica dar chiar nu am nici o idee unde as putea sa merg"

hmmm, oare există vreun profil axat pe ala ceva?
Sigur știi și tu - baftă mai departe

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Dacă îți place matematică, eu îți sugerez la fizică. Este după mine cea mai importantă și cea mai frumoasă meserie din lume. Și președintele țării este fizician.

| theforceofgood a răspuns:

Dacă î-ți place matematica ai putea încerca în domeniul IT, sau Academua Tehnica Militară tot în domeniul IT, sau pe alte domenii de tehnică militără- mecanică, avioane, rachete, război electronic etc.
În ceea ce priveşte partea fizică, se rezolvă prin antrenamente şi perseverență. În 4 ani ai timp să devii şi campion mondial în domeniul sportului.

| NelsonM a răspuns:

Iti pot spune ca poti incerca dar daca nu iei la testul lor(romana si mate) peste 9 mai bine cauti un alt liceu.
Apropo e Colegiu nu liceu?

| NelsonM a răspuns:

Eu zic ca la un liceu normal iti este mai bine

| Rautu_Robert_1989 a răspuns:

Eu am incercat la liceul militar din Constanta. Astazi am avut vizita medicala si nu am intrat. Daca te hotarasti sa dai la liceul militar iti doresc succes. Ca si mate-info iti sugerez I.L.Caragiale. Acolo as vrea si eu sa intru. Bafta in orice alegere ai face!

| NelsonM a răspuns (pentru Rautu_Robert_1989):

De ce ai picat de curiozitate?

| Dyalema a răspuns (pentru Rautu_Robert_1989):

Buna! Îmi poți spune și mie te rog în ce a constat vizita medicala?

| Rautu_Robert_1989 a răspuns (pentru Dyalema):

In primul rand trebuie sa urinezi intr-un paharel steril. Dupa care te duci la analize unde or sa-ti i-a cateva fiole de sange. Dupa astea ai sa te duci la ECG(ecaghe) unde or sa-ti puna niste vemtuze si niste clesti pe tine. Nu o sa simti absolut nimic trebuie doar sa stai pe pat si sa respiri. Dupa asta o sa faci testul ORL unde or sa-ti sopteasca niste cifre sau litere.( tu trebuie sa tii ochii inchisi si o mana pe o ureche). O sa stepti rezultatele analizelor pana pe la 13:30 depinde cat de repede ies dupa care te vei duce la chirurgie unde te vor dezbraca( depinde de medic) si se va uita daca ai semne / tatuaje. La Neurologie te vor pune sa-ti misti mainile si sa mergi pe varfuri si pe calcaie dupa care va trebui sa te duci la dermatologie unde se vor uita pe pielea ta. Penultima "proba" este oftalmologia. ( eu am picat aici datorita dioptriilor mele. Am -4, 75 cu -3, 75. Baremul nu o sa il gasesti pe net dar am sa ti-l zic eu pentru ca l-am vazut. Maximul este 3. ) in cabinet la oftalmologie va trebui sa citesti niste cifre intr-un fel ascunse... testul se numeste discromanitsm ( poti sa cauti pe net) iar dupa te pune la un panou sa citesti niste litere. Ultima proba este la boli interne unde, daca ECG si analizele ti-au iesit bine esti apt. Succes!

| Rautu_Robert_1989 a răspuns (pentru NelsonM):

Am picat datorita dioptriilor. Am avut -4, 75 cu -3, 75. Am vazut baremul si maximul este de 3. Daca te hotarasti sa dai acolo iti urez mult succes!

| NelsonM a răspuns (pentru Rautu_Robert_1989):

La faza cu dioptriile te contrazic gasesti pe net baremul doar sa ai timp sa il citesti :). Imi pare rau de tine. http://www.monitoruljuridic.ro/......62253.html

| Rautu_Robert_1989 a răspuns (pentru NelsonM):

Am citit acel tabel inainte. doar ca atunci nu stiam la ce se refera majoritatea lucrurilor. oricum multumesc

| robertbusaru14 a răspuns:

Poti incerca la Colegiu militar din Breaza. In caz ca nu intri, poti alege un liceu unde poti continua alaturi de matematica, eventual mate info sau vreun profil tehnic iar dupa terminarea liceului te poti indrepta spre aceasta cariera. Multa bafta la examen!