| Dog4234 a întrebat:

Bună ziua, TPU!
De ce nu-mi pot găsi de lucru? Sunt elev la seral în clasa a 11 a, am 19 ani și am avut două joburi de la care am plecat pentru că nu mi-a plăcut în acele locuri. Tot îmi caut de lucru pentru că am nevoie de bani care sunt o necesitate în viața oricărui om, însă nu găsesc ceva care să-mi placă și un job pentru termen lung.
Îmi puteți da un sfat?

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu spune ca nu gasesti job. Nu te adaptezi tu.
Este greu sa-ti gasesti un job care sa iti placa 100%. Că tot spui de necesitate, va trebui sa accepti acel job.

| sierra1 a răspuns:

Ce știi să faci bine-bine?

"nu găsesc...un job pentru termen lung" - pentru asta mai fă ceva școală

| johnnny123 a răspuns:

Păi deci problema nu este că nu găsești, ci că nu-ți place ce găsești.

Ca să poți avea pretenții realiste la un job bun, pe termen lung, și care-ți place, trebuie să știi să faci ceva. Ce știi să faci?

Nu de alta, dar la 19 ani ești elev în clasa a 11 la seral și, tot după spusele tale, nu ești absolut deloc prieten cu școala.

Deci de unde să vină jobul ăla fantastic?

| VoidEternal a răspuns:

La 19 ani nu e cazul sa ai pretenții. Crezi ca ii place cuiva primul job, pe care il obtine cu 0 experienta si aptitudini? La varsta asta, daca chiar esti serios si vrei sa muncesti, ramai la orice job gasesti pana gasesti ceva mai bun. Abia apoi iti dai demisia. Nu exista notiunea de "nu-mi place jobul".

Pretentiile vin mai tarziu, cand ai pe ce le baza.

| StrongHeart a răspuns:

Pai, daca ai nevoie de bani, iti trebuie un job, nu prea are importanta ce implica, spalatorie auto, fabrica, depozit, restaurant, orice. Trebuie sa accepti si partile rele.
Doar daca vrei o cariera anume, poti emite pretentii si sa continui studiile, daca vrei sa fi doctor sau inginer.
Chiar si in cazul acela, multi muncesc si invata in acelasi timp pentru ca nu toti parintii au posibilitati.