| Natalie7 a întrebat:

Care este cea mai bună cale de a comunica managerului că aţi greșit (conform tipului său de personalitate), pentru a rezolva eficient o situaţie de la locul de muncă?

2 răspunsuri:
| 44mon a răspuns:

Încerci să îl prinzi singur, și cel mai bine la sfârșitul programului, când stresul e mai mic de ambele părți.

| Violleta2022 a răspuns:

Mergi in biroul lui si ii spui politicos ca-ti pare rau, ca ai gresit ceva ce nu ai stiu, dar ca esti dispusa sa corectezi problema respectiva, daca esti ajutata si ti se arata.
Problema trebuie remediata si spus sefului imediat cum s-a intamplat, fiindca daca lasi sa treaca timpul poate afla de la altcineva si atunci se poate interpreta ca ai ascuns adevarul voit.
Asadar, nu astepta sfarsitul programului si nici nu amana momentul, imediat cu ai facut greseala, fugi si raporteaz-o sefului, fiindca sinceritatea si cainta ajuta!