Tu intrebi teoretic sau chiar lucrezi in vanzari?
Uite cateva idei practice:
Daca sunt vanzari catre clienti individuali:
- servicii personalizate
- un plan de bonificatie la un anumit volum de cumparaturi
- scrisori de apreciere a faptului ca sunt clientii tai/firmei de Paste si Craciun
- intocmirea unei fise personale care sa contina: produsele favorite, data nasterii, hobby-uri, informatii esentiale pentru viitoarele comenzi.
- sa aiba telefonul agentului pentru a putea comunica orice neplacere aparuta in urma utilizarii produsului
- dupa o anumita perioada sa i se ceara o recomandare pe care ar putea-o da unui prieten sau cunostinta care ar putea sa se bucure la randul ei de aceste servicii, oricum o va face daca chiar se simte respectat.
Cresterea calitatii, amabilitatea vanzatoruli, publicitatea, diversificarea gamei de produse sau servicii, alegerea unui vad bun, promotii si reduceri cu diferite ocazii, marketing de piata, etc.
Participarea la seminarii de vanzari; citirea cat mai multor carti de vanzari (Zig Ziglar - Arta Vanzarii, Jeffrey Gitomer - Biblia Vanzarilor), ascultarea unor CD-uri despre vanzari, apoi aplicarea tehnicilor descoperite. Munca de teren; prospectare; recomandari; si dezvoltare continua. SUCCES!
PaPi întreabă: