anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Câteva exemple de joburi ca game tester, web design și altele de acest fel, puteți da și unele accesibile fără studii superioare sau bac?

6 răspunsuri:
| DonEduardo a răspuns:

Game design.

| existential a răspuns:

Web design fara bac, poate doar la negru sau ca freelancer.

Game tester, e posibil sa fie vreo firma interesata, daca esti gamer inrait si ai "cultura generala" in gaming. Depinde si ce concurenta e pe pozitia respectiva. Multi testeri sunt studenti in primii ani de facultate, fara experienta de munca si pe salarii mici. Cauta pe siteurile firmelor de prin orasele mari, ca sa vezi ce cerinte sunt pentru un tester.

Alta idee ar fi intr-un call center, dar nu stiu ce sanse sunt fara bac. Unii mai cer si cate o limba straina.

| elemonis a răspuns:

Buna.
Daca nu ma insel, pentru joburi din domeniul IT/calculatoare trebuie studii universitare.
Eu cel putin nu am vazut niciodata joburi care presupune cunostinte IT/calculatoare la care sa nu se ceara studii superioare.

| Brizbriz a răspuns (pentru elemonis):

Me, me, me, me
m-am angajat si fara diploma de bac in IT (nu ca nu am, ci ca am pierdut-o si o procedura, TAMPITA sa o recuperezi)

in plus, web design trebuie sa ai simt artistic, iar game tester trebuie sa stii cum sa functioneze un joc, nici o facultate nu te invata asa ceva

| UserNameLost a răspuns:

Vlogger?