Atentie mare la denumirea pe care o primeste o meserie.Angajatorii au tendinta de a imprumuta uneori englezisme pentru. a denumi o meserie, atunci cand recruteaza, din varia motive, care merg de la posibilitatea ca pozitia sa fie mai atragatoare, pana la faptul ca pur si simplu au preluat-o din organigrama firmei mama din afara.
In contractul individual de munca insa aceasta titulatura nu se va regasi, caci nu va putea fi inregistrat la ITM decat daca denumirea meseriei se regaseste in clasificarea ocupatiilor din RO!
Este si cazul cu fc.de " office manager". Cand vei dori sa te angajezi in alta parte, nu vei putea demonstra cu inscrisuri oficiale ca ai ocupat functia cu care era denumita meseria, prin simplul fapt ca tu ai trecut pe contract cel mai probabil "SEF BIROU/SERVICIU ADMINISTRATIV", functie cu care se asimileaza cel mai des in COR.
Ocupantii unor astfel de posturi sunt de regula persoane cu studii superioare tehnice, ingineri, dar, depinde si de profilul firmei, si de atributiile efective consemnate in fisa postului.
Ar trebui sa stiu ce anume este trecut in contractul de munca, denumire si incadrare conform COR, dar si atunci in fisa postului care normal ar fi trebuit sa o semnezi ar trebui sa contina toate atributiile si responsabilitatile.
sorinaa0 întreabă: