| MihaiAndrei45 a întrebat:

Ce credeti, e o idee buna sa plec in Franta dupa facultate sa lucrez ca si kinetoterapeut, avand in vedere ca n-am experienta si nu stiu limba mai deloc? Ce sfat mi-ati da?

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu-i chiar asa simplu, mai ales ca nu sti lb franceza.
Mai inati pui mana si inveti lb franceza foart bine, in special termeni medicali ca sa poti fi apt sa-ti sustii examenele medicale din Franta, care-ti echivaleaa diplomele romanesti si dupa aceea poti face aplicatii de joburi in Franta.

| ReddY25 a răspuns:

Eu spun că nu.De ce? Ai putea începe la noi chiar dacă nu-ți place remunerația, așa ca la început, apoi peste ceva timp când acumulezi experiență ai putea pleca oriunde în Europa

| Cipi1212 a răspuns:

Franceza este o limbă grea, iar dacă nu o știi mai bine renunță.

| DeMicUnC?l?tor a răspuns:

Da. N ai nimic de pierdut dar totul de câștigat

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E cam scump franta si aia manca vin cu paine

| lucianMKSro a răspuns:

Dacă îți dorești să pleci în Franța începe să înveți franceza cât mai curând posibil. Chiar dacă nu devii fluent imediat, un nivel de comunicare de bază te va ajuta să te integrezi mai ușor și să interacționezi cu angajatorii și ulterior cu pacienții. Asigură-te că diploma ta de kinetoterapeut este recunoscută în Franța. Uneori trebuie să obții o echivalare sau să urmezi cursuri suplimentare pentru a ți se recunoaște studiile din România.
Totodată, pregătește-ți un CV în limba franceză și aplică din țară pentru locuri de muncă în Franța. Nu cred că e o idee bună să pleci fără nici un prospect și fără a avea cunostiinșe minime de limba franceză.

| Bisti a răspuns:

Ca in orice, doar tu poti decide daca este o idee buna dar presupun ca de fapt ceri informatii in plus ca sa poti lua aceasta decizie cu mai multe sanse de a alege bine.
Toate sfaturile de mai sus sunt bune, toate utile dar nu obligatorii. Totul depinde de situatia ta specifica.