supadeceapa
| supadeceapa a întrebat:

Ce loc de muncă mai poate avea în ziua de azi o persoană cu 4 clase? :/

Te primește undeva fără 10 clase?

15 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Poate fi angajat ca muncitor necalificat, dar paralel (sau chiar inainte) va trebui sa se inscrie la un curs seral pentru a face cele 10 clase obligatorii.
La cursurile serale nu este greu, 10 clase "i se toarna in cap" usor, deci nu trebuie sa-i fie frica. happy

suntserios
| suntserios a răspuns:

In principiu unu necalificat, șantier, curățenie

| dullcat a răspuns:

Din pacate nu. Unii nici macar cu liceu nu isi gasesc ceva ok.Iar in cazuri mai rele nici macar cu facultate.

| 4evergentleman a răspuns (pentru dullcat):

Confirm. Am liceul terminat și nu știu unde să îmi găsesc de lucru înafara de fabrici, paznic și lucrător comercial, trebuie sa lucrez cu toți needucatii. Și cu facultă se duc multi la KFC sau MC.
Sunt pasionat de medicina dar cu liceul nu pot sa lucru în cadrul medical. Cu liceul maxim un post bun într-o fabrică și decent platit că în rest că ai liceul sau 8 clase tot aia e, tot acolo ajungi sa lucri și cu toti ghiolbanii și cioflangarii. Eu din cauza depresiei catastrofale nu mi-am mai putut continua studiile, și regret amarnic că am numai liceul, nu mai am nervi sa îmi continui studiile.

| dullcat a răspuns (pentru 4evergentleman):

Imi pare rau sa aud asta. Totusi, multi aleg sa faca facultatea si mai incolo.O prietena care a terminat medicina avea un coleg de 40 de ani. Si lumea chiar era ok cu el, discutau de parca erau de aceeasi varsta, mi se pare foarte fain. Un exemplu de,, Nu ma intereseaza, eu pot, in ciuda faptului ca lumea mananca la ciuperci.'' Poate poti lua in considerare un start up sau ceva pe antreprenoriat.

Mai sunt persoane pe aici care au intrebat la ce e buna scoala, pentru ce sa faci o facultate.In unele domenii chiar nu ai cum sa avansezi vreodata de la un simplu muncitor fara studii superioare la o pozitie mai inalta.