Un job pe back-office poate fi considerat mai putin stresant si solicitant decat unul in call-center. Un job pe back-office poate implica activitati precum procesarea datelor, administrarea bazelor de date sau activitati administrative, in timp ce un job in call-center poate implica interactionarea directa cu clientii, care poate fi stresanta si solicitanta. Totusi, acest lucru poate varia in functie de specificul job-ului si de organizatia in care lucrezi.
Depinde de firmă. Unii la call center, la sediul lor, nu te lasă nici să faci pp fără aprobare, clienți care înjură iar tu trebuie să fii politicos, căci ești suprvegheat, etc.
Eu am lucrat în call center pentru departamentul de vânzări de credite și alte oferte. A fost destul de frumos și relaxant, și cred că mult mai bine decât alte tipuri de call center. Dar, am realizat mai târziu cât de plictisitor este să stau într-un loc în fiecare zi, să spun aceleași lucruri în continuu la mii de oameni, și să nu am cu cine discuta despre orice. Deci, am considerat că am o natură mai activă și deschisă în relație cu oamenii și obiectul de activitate al unei munci.
Trebuie să te cunoști pe tine însuți, înainte de a lua o decizie.