| Lyndsey a întrebat:

Ce vreti sa deveniti cand "veti fi mari"? Sau ce meserii aveti in prezent.As dori sa aflu si studiile dumneavoastra(liceu,facultate, etc.).Thank youkiss.

15 răspunsuri:
| TheAce a răspuns:

Studii: Colegiu National, sectia stiinte sociale, Facultatea de Stiintele comunicarii (jurnalism).
Scriitor si scenarist de profesie.

Răspuns utilizator avertizat
| Lyndsey explică:

Vreau raspunsuri serioase.

| SaDiCuL a răspuns:

Studii:scoala generala
meserie:flood si hakaieli
viitor:puscarias sau agent fbi
rolling on the floor
funda?

| geotechnical a răspuns:

Studii:scoala generala, liceu, universitatea tehnica de constructii-ciclul de licenta=>inginer constructor, universitatea tehnica de constructii- master of science(M.Sc)=>geotechnial engineering, si in ultima faza cred ca un doctorat

| Nu_Are_Nume_Deea_1978 a răspuns:

Momentan sunt elevă, clasa a XI-a, mate-info intensiv info.
Şi în viitor aş dori să fac facultatea în Danemarca, ceva în domeniul IT. Gen Design digital.
Sau să fac grafică pentru jocuri, să concep designul diferitor ambalaje, haine, sau chiar design interior.
Bineînţeles, totul pe calculator, deoarece, consider că e ştiinţa prezentul şi mai ales a viitorului. :*

Fundă?

| Cosminovici18 a răspuns (pentru Nu_Are_Nume_Deea_1978):

Viata ta ai vrea sa fie totul pe un display?

| Nu_Are_Nume_Deea_1978 a răspuns (pentru Cosminovici18):

Nu viaţa ci munca. Mi se pare practic, curat şi de obicei bine plătit.

| Cosminovici18 a răspuns (pentru Nu_Are_Nume_Deea_1978):

Lasa munca eu am zis de viata...cand te casatoresti te casatoresti online? Trebuie sa stii ca in viata in afara de munca pe care o practici nu ai totul pe un display si tu sa stai pe scaun in fata lui!

| Nu_Are_Nume_Deea_1978 a răspuns (pentru Cosminovici18):

Da într-adevăr ai dreptate, şi sunt conştientă de asta. În plus, cred că sunt înstare să păstrez o limită...

Scuză-mă, eşti fată sau băiat?

| Cosminovici18 a răspuns (pentru Nu_Are_Nume_Deea_1978):

Baiat,de ce?