| Andreea_Brandus_1995 a întrebat:

Cum arata CV-ul ideal pentru slujba de secretara intr-un birou notarial? Ar fi ideal sa mentionez cat mai multe aptitudini? Adica multi le mentioneaza, dar pe parcurs descoperi ca, de fapt, nu le au. Cred ca cel mai bine ar fi ca in CV sa rezumez cu cuvintele mele cea mai mare parte dintre cerintele din anunt, asa-i? In felul acesta pot atrage atentia angajatoarei? Tare as vrea sa fiu sunata pentru interviu, nu am mai lucrat niciodata nicaieri pana acum, sunt studenta la frecventa redusa.

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Multa vorbarie care nu face doi bani!
am vazut destule CV-uri in viata mea, de aceea nu am impresioneaza multa vorbarie, care in final imi spune ca esti de fapt un necalificat, care vrea sa se dea mai mare decat este in realitate.
Stai linistita, ca diploma aia de thenician nu valoreaza nimic, nici in tara nici afara. Nici macar diploma de la o facultate din Romania nu este recunoascuta international, dapai una cu care ai terminat doar liceul.

Un CV trebuie sa fie scurt, clar si concis, fara detalii inutile si fara minciuna.

| RxTx a răspuns (pentru Violleta2022):

Eu vorbeam pentru ea cum as vedea eu sa isi faca ea cv-ul in situatia in care nu a terminat o facultate

| Violleta2022 a răspuns (pentru RxTx):

Si eu am explicat ca este prea multa vorbarie inutila care face impersie proasta, ca nu asa se face un CV profesional.
Scurt, concis, cu date exacte, cu ce programe de computer foloseste, ca nu sta nimeni sa citeasca 3 pagini de vorbarie, ca sa vada in final ca a teminat un liceu si este studenta la drept.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu dacă ar fi să îmi iau o secretară în primul rând aș fi interesat dacă știe să facă striptise apoi aș întreba-o dacă este de acord să îmi facă weekend-urile fericite.
Am nevoie să îmi facă ziua frumoasă în fiecare dimineață dacă este de acord să facă tot ceea ce îl face pe un bărbat fericit.

Apoi aș învăța-o eu dacă nu știe puțin word puțin office