Activitatea de PR organizeaza fluxurile de informatii dintre organizatie si publicurile sale, identifica temele relevante pentru audiente, vorbitorii/mesagerii potriviti, canalele eficiente, stabileste termenii oportuni. Apoi pune in opera tot acest mecanism care aseaza cu naturalete cadrul de dialog intre partea pe care o reprezinta si publicul divers. Aproape invizibil sau cat mai putin vizibil dar cu o munca importanta. Adica omul de PR se ingrijeste ca intreg circuitul comunicarii sa fie asezat corect, logic, argumentat.
Poti urma o facultate cu specializare in comunicare!
Poti face fie comunicare, fie relatii publice. Eu as face una din ele si mi-as da masterul pe cea de-a doua.
Pentru a deveni PR, ai nevoie de ceva aptitudini si conditii ca sa poti ocupa aceasta functie. Trebuie sa stii sa iti planifici timpul si problemele pe care le ai de rezolvat, sa ai abilitatea de a rezolva aceste probleme si sa rezisti la stres, sa dai dovada de creativitate si spontaneitate mai tot timpul, sa ai un stil de viata flexibil atat ca si program de lucru cat si dispozitia de a calatorii pe nepusa masa si pentru perioade mai mult sau mai putin determinate, sa fii o persoana foarte comunicativa si sociabila, tot timpul sa deti initiativa, sa fii o persoana cu stil, carismatica si impunatoare, sa ai cunostinte vaste in diferite domenii si ceva studii socio-economice, sa fii un bun diplomat si sa reprezinti cu brio compania care te-a angajat. Tu esti practic imaginea companiei si tot tu lasi prima impresie celor cu care interactionezi. De PR depinde in cea mai mare parte viziunea pe care o au clientii si partenerii despre firma. Multa bafta in a ajunge ce-ti doresti.
MustarMisteriosBomba întreabă:
sorinaa0 întreabă: