Depinde ce stii sa faci: sa canti (casa de discuri, concursuri gen megastar), sa fii frumoasa (modelling), sa joci teatru (ATF). Nimic din toate acestea- DDTV.
Reteta succesului daca esti fata: te imbraci si tu cat mai sumar (de fapt, corect ar trebui sa zic "te dezbraci cat mai mult" ), si te duci intr-un club cu cat mai multe fite posibile... daca esti baiat, e mai complicat...nu iti ramane decat sa te urci pe un bloc si sa ameninti ca te arunci daca nu vine televiziunea...altfel nu ai nici o sansa
Cu relatii(in ziua de azi)...nu prea se pune pret pe calitati...sau sa ceri ajutorul parintilor sa te indrume si sa te sustina in ceea ce vrei sa faci.
Depinde de ce vedeta anume vrei sa ajungi. Sunt pline televiziunile QTV-iste (OTV, Antene...) de vedete gen Sexi Braileanca, Tolea Magda, Nikita si multe altele.
In primul rand trebuie sa te hotarasti in ce domeniu vrei sa devii vedeta. In fizica atomica? In muzica populara? In patinaj artistic? Vezi tu, in unele domenii este mai simplu, in altele mai complicat.
Daca nu excelezi in niciun domeniu dar tii neaparat sa devii vedeta, poti deveni cel mult o "vedeta" patetica gen Nikita sau alte specimene.
Cauti unul cu bani si nevasta si te duci pe la tv sa spui povestea voasta de drasgoste, niciodata nu da gres