| AvalohAlyn a întrebat:

Cum sa ma decid care e drumul meu in viata? Ma refer la viitor si la viitoarea mea profesie/vocatie/ocupatie?
Am mai multe care imi plac.De exemplu:ma intereseaza,pasioneaza religia crestin ortodoxa(nu stiu extrem de multe,sunt mediu sau incepator spre mediu,dar practic credinta),ma gandeam la teologie sociala, un lucru e sigur, nu vreau sa ma fac preot.As putea si mi-ar placea profesor de religie, dar nu stiu cat viitor si ce sanse am cu aceasta profesie..Totodata imi place si psihologia.dar tot novice spre mediu sunt.Mi-ar mai placea istoria sau geografia.Ce sa fac? La ce facultate sa dau? Mai este putin timp( nu anul acesta) si trebuie sa ma decid.Citesc carti si vreau sa citesc si mai multe.Mi-ar placea sa fiu profesor, bibliotecar, ceva in domeniul religiei crestin ortodoxie sau istorie/geografie.Totodata mi-ar place si ceva la pc.Un operator pc sau ceva in calculatoare(dar nu foarte avansat). Facultatea de sociologie este si ea interesanta.Deci,oare,ce sa fac? Ce sfaturii imi dati? Va rog frumos sa fiti seriosi si sa raspundeti normal, fara ironii.(merci mult). Apropo,profilul meu de liceu, actual nu ma pasioneaza asa de tare.
Merci pentru viitoarele raspunsuri.

7 răspunsuri:
| thealchemist a răspuns:

La teologie sa nu te duci, daca crezi in Dumnezeu cind intri la facultate pina cind termini ajungi sa nu mai crezi.

| AvalohAlyn explică (pentru thealchemist):

De ce ai aceasta parere? Sunt curios.

| thealchemist a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Poti sa ma crezi cu privire la asta, e ceva sigur. e vorba de un efect recunoscut al facultatii de teologie.

| AvalohAlyn explică (pentru thealchemist):

Sociologie sau teologie? Prima data ai zis sociologie, acum teologie.Deci cum e? Merci pentru raspuns

| thealchemist a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Am zis teologie. vezi raspunsul meu de mai sus daca nu ma crezi, ce legatura crezi ca poate avea facultatea de sociologie cu credinta in Dumnezeu?

| anapricopi76 a răspuns: