Sunt enorm de multe motive pentru care exista aceasta problema. Exemplu: difera modul de predare la anumite materii gen istorie, economie sau stiinte politice. Altele precum matematica nu prea pun probleme pentru ca matematica corecta e aceeasi peste tot depinzand numai cum o faci/predai poate. De asemenea nivelul cantitativ si calitativ al cunostintelor difera in ceea ce priveste piata muncii, nevoile sau mentalitatea societatii sau a tarii respective. Daca te duci la nemti sau la englezi scoala e cu totul diferita in ce priveste modul cum se face si deci difera tipul cunostinelor sau modul de valorificare si respectiv de utilizare al lor. Cu UBC-Canada cel mai bine o rezolvi contactandu-i si explicandu-le situatia in care te afli si iti spun ei sigur ce trebuie sa faci/ai ca sa fii al lor/la ei. De obicei cred ca se dau anumite examene de echivalare sau recunoastere si daca le treci cu punctaj cat mai mare cu atat mai bine. Ca se cere o medie minima gen 9, 50 si de ce nu 10 (!?) asa e mai peste tot. Am vazut ca majoritatea celor de la noi ce au luat 10 (pe bune) la BAC si au avut tot pe bune medie asemanatoare in liceu n-au fost refuzati. In schimb ce sanse as avea eu de exemplu cu 6, 30 la bac si 9, 30 in 4/5 ani de liceu. De obicei zero. Deocamdata sa fii cat se poate de bine pregatit/a ca nu stii cum pica norocul (pe care ti-l faci tu nu ti-l da altul). Asta e parerea mea. Succes.
sorinaa0 întreabă: