Nu le e greu, nu au planuit sa o faca din start 99% stiu ca esti acolo pentru salar, nu de placere, si mizeaza ca de asta vei si ramane. Si acum serios, cine crezi ca ar merge sa iti spuna adevarul.
Reclama call-center: Vei ajuta oameni sa isi rezolve problemele si sa se bucure de dispozitivele noastre. E usor si ai satisfactia de a face bine.
Realitate; o sa vorbesti cu pampalai care nu pot citi un manual sau da un search pe Google, cersetori care vor reparatii pe moca desi au dat produsele pe jos si plangagaciosi care zic ca nu poate face x desi zice ca nu poate face x.
Call center-ul nu e pentru oricine. Am depus cândva cv de doua ori la un call center care mi-a convenit și locația și mediul, am vrut să ies din zona de confort a studiilor (că nu există studii superioare în call center) și nimic desigur.
Angajatorii sunt de tot... Complexați, trag concluzii pripite, închipuiri peste închipuiri...Au o psihologie de foarte proastă calitate. În loc să ajute și să scoată din șomaj bietul om MAI RĂU îl afundă în șomaj, mânie și disperare!
În același timp vrea pe cineva care știe ce face, se descurcă singur (training prin perfecționare, cică), și să se înțeleagă ca între oameni și cei mai buni prieteni. Adică, fie cineva care îi pupă undeva, fie cineva care se pliază exact după așteptările și personalitatea lor.
Pe de o parte nu le pasa decat sa faca cat mai multi bani si sa dea cat mai putini, pe de alta parte statul ia o parte mare din portie, ca sa iti dea tie net o suma x, el plateste x+40% sau ceva de genul.
Pentru că se aplica regula plăcerea de a momi! Fereste-te de ei ca de dracu'!
E cam greu când nu prea sunt alte opțiuni de job-uri, după ce mi se potrivește, de exemplu; și să schimbi job-urile la câteva luni, iar este greu, cu efecte negative în prezent și în viitor.
Da,după două luni de muncă când am fost concediată, doi ani mai târziu nici *** nu m-a primit la alt job! Zici că am fost lăsată pe pământ să eșuez, nu sa progresez!