Pai cine e de vina ca tu nu stii sa iti planifici cheltuielile? Legat de modul de plata, depinde de firma. Eu pe unde am mai lucrat am luat mereu toti banii intr-o singura plata. Cred ca poti discuta la o adica la HR/conta/patron sa iti fie transferati toti o data la o anume data.
Daca s-ar da totul odata pe luna, multi nu ar mai avea ce manca ca l-ar cheltui si mai repede decat de la avans la lichidare.
Din punct de vedere al patronilor se da asa pentru ca are de-a face cu banca si cand scot ei bani din banca, mai multe detalii nu stiu sa iti dau ca nu am societate.
Depinde de angajator. Majoritatea dau salariul o data pe luna. Poți vorbi cu șeful tău, e posibil sa poată sa ți l dea cum vrei
Cei ce îți dau salarul nu sunt de vină că tu nu știi să îți administrezi banii.
Încearcă să îți organizezi mai bine cheltuielile și vei vedea că nu te va mai deranja cum ți se dă salariul.
Majoritatea angajatorilor dau salariu odata pe luna. Mi se pare absolut irelevant cum ii primesti
daca nu ai educatie financiara se duc la fel.
3keen întreabă:
aksjsksbjsbs întreabă: