Păi depinde call center pentru ce ))) că dacă ești la call center la o clinică de sănătate ce cunoștințe de it să ai? lucrurile astea sunt trecute în descrierea job-ului sau ți le zice cineva la interviu. e un mediu relativ stresant, dar aici depinde și câți și ce fel de oameni ai
Nu te plânge inainte de a incepe! iți fac ăia instructaj - dacă chiar te angajează
De obicei acolo se angajeaza fete nu stiu daca ei angajeaza si băieti, dar incearca si vei afla de la angajator ce anume trebuie sa faci.
Depinde cu ce se ocupa call centerul respectiv. Daca ai de facut tech support pe zona IT, poate. Daca nu... vorbesti la telefon si folosesti niste unelte facute sa fie cit mai usor de folosit pentru utilizatorii atehnici.
E vorba de agent vânzări, sa promovezi produse la telefon cred
Jobul are criterii
Interviul are condiții preliminare
Dacă îndeplinești condițiile ți se oferă postul.
Daca stii sa te exprimi corect, normal ca o sa te descurci. Oricum cand te angajeaza nu te selecteaza daca nu li se pare ca ai face fata. Plus ca o sa iti faca un training si o sa iti explice exact ce ai de facut. Asa ca fara nicio problema du-te increzator. Daca nu iti place sau nu te descurci oricum nu se intampla nimic. Iti dai demisia si cauti altceva.