| Sapphire a întrebat:

Eu locuiesc in Constanta. De mica visam sa ajung o doctorita renumita. Pana in prezent, tot asta imi doresc si vreau sa fac facultatea in Bucuresti. Faza e urmatoarea: Se merita sa o fac acolo? Am inteles ca in Bucuresti se invata mai bine, ca sunt profesori mai buni. Este adevarat? Mie personal nu cred ca mi-ar placea sa fac practica la Spitalul Judetean de aici din Constanta. Tin mult la conditii si la personal si sincer sunt umblata prin spitale si ce am vazut, ce e in Constanta, nu prea mi-a placut.
Si as vrea sa stiu cam cum arata o zi din viata unui student la medicina. Cum a fost la admitere, cat timp sta la facultate, daca mai are timp si de alte chestii, de iesiri in oras, cat timp isi petrece invatand, s. a. m. d.
Multam fain!

3 răspunsuri:
| hiphopbeatz a răspuns:

Am inteles sa cea mai buna facultate de medicina, din estul Europei, este cea din Cluj.

Mai bine depui/dai examen acolo.este mai departe dar iti spun ca am o cunostinta care sta in bucuresti, dar se va duce la facultatea din cluj.

pace!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Noi te putem sfatui insa tu trebuie sa stii unde tiar placea sa inveti.Trebuie sa te gandesti ca medicina este o facultate de 6 ani...si in acesti ani tu trebuie sa te acomodezi si sa iti faci prieteni. daca vrei sa faci scoala ca lumea atunci iti recomand facultea de medicina din Targu-Mures sau din Cluj.Aceste 2 facultati sunt singurele facultati cu 4 stele si ambele sunt acreditate.La facultatea din Tragu-Mures insa o sa ai mai multe posibilitati spre strainatate(de exemplu Anglia, Franta). Hotararea iti apartine.Mult succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Facultate din Constanta e la ani lumina de celelate facultati cu traditie, adica Bucuresti, Iasi, Cluj, Tg mures si Craiova.
Daca vrei sa faci ceva carte, pleaca din Constanta.Nu te aventura la capatul lumii, e prostie ce scrie mai sus cu" 4 stele si acreditate"